Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Status: Gæst
Beskeder: N/A
Oprettet: N/A
IP: Gemt
Larsen og Kjukken i Roskilde [Indlæg #1]

Hejsa... Jeg er ny på denne side, og jeg vil ligge ud med et par ord om koncerten i Roskilde.

Jeg var til en fed koncert med Larsen og Kjukken i Roskilde d. 5/6! Larsen og Kjukken har inden for de sidste mange år, været så venlig og besøge os i Roskilde, ca.en gang om året. Og det kan vi jo kun være glade for! Og på trods af halv dårlig vejr og små dryp fra himmelen, var Larsen og Kjukken i top form fra start! Især Kloden drejer stille rundt faldt smukt ind i det halv våde vejr. Larsen og kunne det hele! Selv ferie drengen på bassen smilte så meget at hans hvide tandsæt blindede os i og blæsten, og det har undertegende ikke lagt mærke til før. Det blev også til et mindre kapløb imellem Skovgaard og Larsen på scenen (De løb rundt som vilde aber)
Skovgaards keyboard svigtede under hele koncerten, dog kunne det presse en lyd fra sig, og ja den brugte Skovgaard så på et par af nummerene. Og ved andet sæt sagde Larsen, her er en lille sang de kan varme dem på, og akkustisk fik vi Midt om natten!Fedt!
Det sidste nummer (Stille i verden) var et flot punktum på en fed oplevelse, hvor Larsen og Kjukken var og er i top form! Højdepunkterne blandt mange var Sømand om bord, Christianshavns kanal, Midt om natten, Kloden drejer stille rundt og Stille i verden.

[Edited by sandgaard på Jun 06, 2005 Kl. 09:35 PM]
Jun 06, 2005 Kl. 09:27 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)