Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Set lista. [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=7141]

Janne 
Maj 26, 2013 Kl. 11:16 AM
Set lista.

Någon som kan skriva en set lista från
sommarturnén ?


Arnold 
Maj 29, 2013 Kl. 02:18 PM
Re: Set lista.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151372528781853&set=o.389444837748699&type=1&theater


Arnold 
Maj 29, 2013 Kl. 02:21 PM
Re: Set lista.

Sørlands billed!!!


skrid pomfrit 
Maj 30, 2013 Kl. 11:27 AM
Re: Set lista.

Skandal! I princip exakt samma som tidigare i år. Riktigt dåligt!


chrilep 
Maj 31, 2013 Kl. 10:46 AM
Re: Set lista.

Sånn har det jo vært de siste årene. Sommerturneen er bare en forlengelse av vintertouren.
Jeg var på konserten i Store Vega i mars, men dropper denne sommeren, for første gang på ca ti år.
Nå blir det ett års pause. Spennende å se hva som skjer neste sommer!


skrid pomfrit 
Maj 31, 2013 Kl. 11:40 AM
Re: Set lista.

Samma här! Inget denna sommaren. Dessutom besviken på VEGA konserten i mars...


halvorsen 
Maj 31, 2013 Kl. 03:17 PM
Re: Set lista.

tenk om de kunne gjort som Springsteen,han kan når som helst bytte setliste i løpet av en tour,regner med at kjukken kan spille de fleste låtene på strak arm


skrid pomfrit 
Maj 31, 2013 Kl. 09:33 PM
Re: Set lista.

Helt rätt Halvorsen! Förutom att Larsen är 100 gånger bättre än Bruce...!


skrid pomfrit 
Maj 31, 2013 Kl. 09:33 PM
Re: Set lista.

Eller ta Frank Zappa 1988, 2 kvällar i London, inte EN ENDA låt spelades båda kvällarna!


Pingo 
Jun 27, 2013 Kl. 02:07 PM
Re: Set lista.

Inte helt korrekt, Skrid Pomfrit!
Zappa & Co körde faktiskt Stairway To Heaven och Bolero bägge kvällarna, men å andra sidan så hade dom ju repat in strax över hundra låtar till Brodway The Hard Way turne´n...


skrid pomfrit 
Jun 29, 2013 Kl. 04:16 PM
Re: Set lista.

Jag räknar inte in extranummer...
Men du fattar poängen! (Enda HBK poängen hehehe....!)


Paeth 
Jul 01, 2013 Kl. 08:52 AM
Re: Set lista.

Er der ikke nogle meldinger om flere ændringer til setlisten? Vintertouren var jo en promotion af cd'en. Sommeren plejer at være mere blandet.
Syntes egentlig at det nye fungere meget godt i februar, men jeg håber da, at de har rystet posen lidt.


Paeth 
Jul 30, 2013 Kl. 10:46 AM
Re: Set lista.

Så koncerten i Skovdalen forleden.
Setlisten ligger meget tæt op ad vintertouren med et par enkelte afstikkere. Lidt skuffende. Dog var Kim i yderst godt humør, som opvejer de manglende sange.

Ikke den bedste koncert i Skovdalen, men en fin én af slagsen.


kosmosavia 
Aug 08, 2013 Kl. 08:54 AM
Skovdalen

Hejsa, er ny her og vil bare lige kort give mit besyv med.

Var ligeledes på koncerten i Aalborg d. 27. Min første Kim Larsen-koncert, faktisk. Desværre for ung til at have oplevet de gode gamle dage, men ikke desto mindre yder Kim 100%, selvom han jo ikke er helt ung længere, hvilket i sig selv imponerede mig. Stemmen er den, man kender så godt, omend i en lidt mere ru og dyb udgave. Lidt svært at beskrive følelsen, men det var et øjeblik af genkendelsens glæde - som endelig at blive genforenet med en længe savnet slægtning. Poesien, stemmen, kulturen og historien er noget, jeg tror, mange danskere i større eller mindre grad kan spejle sig i. Det kunne jeg ihvertfald. Klart noget jeg skal opleve live igen.

Lige omkring setlisten, så ja, den ligner meget. Der var mange ret nye numre, synes jeg, måske lidt for mange. Men som førstegangsgænger er man vel også bare glad for det, de nu engang valgte at spille. Dog håber jeg på at høre nogle flere klassikere, også nogle fra Midt om Natten og andre fra 80erne - ja, repertoiret er jo enormt. Men alt i alt et ret bredt udvalg af sange - lige fra 70erne på Christianshavn til vor tids sange om krigen i Afghanistan, osv.

Hvornår plejer et nyt års turne forresten at starte op, nogen der ved det? Går Larsen virkelig helt i vinterhi når de sidste koncerter her i august er spillet?


kosmosavia 
Aug 08, 2013 Kl. 08:57 AM
Re: Skovdalen

Indlægget var ment som et svar i tråden "set lista". Beklager. Om nogen kan slette denne tråd og flytte indlægget, skal de være velkomne.


chrilep 
Aug 15, 2013 Kl. 09:49 AM
Re: Set lista.

Hei, de har sagt at de skal ta en lengre pause, det betyr nok at de ikke kommer på veien igjen før tidligst neste sommer. Se den offisielle.


Sørland 
Nov 17, 2013 Kl. 02:59 PM
Re: Set lista.

- Efteråret 2014 sies det at det måske kommer en turne...sies det fra de som mener å vite det :)


Sørland 
Nov 17, 2013 Kl. 03:36 PM
Re: Set lista.

- Syntes for øvrig denne setlista var fet :)


Pingo 
Nov 25, 2013 Kl. 10:48 AM
Re: Set lista.

Citér:
Sørland wrote:
- Syntes for øvrig denne setlista var fet :)
jag håller med dig, Sørland!!!



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)