Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4]
Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6458]

kasperK 
Nov 08, 2010 Kl. 05:56 PM
Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Hejsa,

Lige siden jeg som helt lille sammen med min mor var til min første Kim Larsen koncert har jeg været kæmpe fan af hans musik.
Om cirka 2 måneder skal jeg så opleve noget af det største man igennem sit liv kommer til at opleve... jeg skal være far for første gang !
I den forbindelse vil jeg utrolig gerne give min kommende datter nogle gaver som afspejler ting der har haft betydning for mit liv... og det har Kim Larsen.

Derfor kunne jeg ikke finde på en bedre gave end Kim Larsen bamsen (den som kjukken.dk har som mascot).
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor man kan købe den henne? Eller nogen der måske ligger inde med en som de gerne vil sælge? Har søgt flere steder, men uden held.

På forhånd tak.

MVH. Kasper


Mille Carterfan 
Nov 08, 2010 Kl. 06:11 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Bamserne kan købes ude til koncerterne hos Jørgen Rose.


kasperK 
Nov 08, 2010 Kl. 06:31 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Hej Mille,

Tak for dit super hurtige svar .
Nu er sagen "desværre" den, at min kæreste skal føde lige præcis omkring den periode, hvor Larsen er igang med sin turné. Og efter som fødsler jo både kan gå igang 2 uger før og 2 uger efter den "teoretisk" fastsatte termin, så er det ikke sikkert min kæreste synes det er passende at jeg sniger mig til koncert lige i den periode... Derfor bliver det lidt svært for mig at komme til koncert på Larsens kommende turné (alt afhængig af hvornår den lille altså har tænkt sig at komme til verden ).
Derfor var jeg lidt interesseret i om det var muligt at komme i kontakt med Jørgen Rose på anden vis?

MVH. Kasper


Arnold 
Nov 08, 2010 Kl. 07:41 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Hvad vil du give for sådan en


kasperK 
Nov 08, 2010 Kl. 07:51 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Tja... Hvad plejer Jørgen Rose at tage for dem til koncerterne? Er den i god stand?

Du skal jo tænke på, at den går til et godt formål... En ny generation af Kim Larsen fans... og dem skal man jo støtte


Mille Carterfan 
Nov 08, 2010 Kl. 09:04 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Mener de plejer at koste omkring 130 - 150 kr.


Arnold 
Nov 08, 2010 Kl. 11:49 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Det vil jeg desværre ikke af med den for


Sørland 
Nov 09, 2010 Kl. 12:54 AM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

- Græd dog ei - lyke til.....du finner nok en.


Brian 
Nov 09, 2010 Kl. 02:20 AM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Det er vel bare en gammel fætter BR og en krympet t-shirt (?)...


Sørland 
Nov 09, 2010 Kl. 12:53 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Citér:
Arnold wrote:
Hvad vil du give for sådan en



En kram.

Arnold 
Nov 09, 2010 Kl. 11:12 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Tøj til bamse 100kr og den er helt sprit ny, jeg har ikke haft den på og det har bamse heller ikke endnu
Har du ikke råd så må du jo lade være med at dytte i bamsen

Bamsen følger ikke med!


kasperK 
Nov 10, 2010 Kl. 08:33 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Er det t-shirten på gulvet og/eller blusen på bamsen du sælger? Har du købt dem hos Jørgen Rose til Kim Larsens koncerter?


Arnold 
Nov 10, 2010 Kl. 10:18 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Jeg ved godt at du er ude efter den "rigtige bamse" med den "rigtige bluse" men hverken bamsen eller tøjet er købt hos Jørn Rose. Det er den på gulvet du må købe i en nødsituation, hvis du ikke finder præcist den du søger. Jeg ville bare være flink at hjælpe lidt.

Bamsen er fra Kvickly 80kr


Arnold 
Nov 10, 2010 Kl. 10:21 PM
Re: Kim Larsen bamse (kjukken.dk's mascot) søges

Citér:
Brian wrote:
Det er vel bare en gammel fætter BR og en krympet t-shirt (?)...


Det kan du da selv være fætter BRian (Pjat)



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)