Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går... [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=6052]

Sirius 
Jan 24, 2010 Kl. 11:20 AM
Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Under Kims præsentation af "Botox & Silicone" under gårsdagens koncert på Nordkraft i Aalborg, blev det pludselig for meget for den aldrende spillemand...
Nogle ungersvende snakkede konstant og det forstyrrede Kim så meget, at de fik nogenlunde følgende svada med på vejen:

"Jeg står faktisk lige og fortæller noget - hvis I bare er kommet for at snakke, kan I sgu da bare gå op i byen og more jer... og så gider jeg i øvrigt ikke at fortælle mere om den sang"

Ellers en ganske hyggelig aften i Aalborg, hvor flere af de nye sange var ganske udemærkede, og der kom gang i publikken under de gamle travere... Langebro, Hønen & Det Bedste Til Mig Og Mine Venner var højdepunkterne...


chrilep 
Jan 24, 2010 Kl. 11:30 AM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Sirius wrote:
Under Kims præsentation af "Botox & Silicone" under gårsdagens koncert på Nordkraft i Aalborg, blev det pludselig for meget for den aldrende spillemand...
Nogle ungersvende snakkede konstant og det forstyrrede Kim så meget, at de fik nogenlunde følgende svada med på vejen:

"Jeg står faktisk lige og fortæller noget - hvis I bare er kommet for at snakke, kan I sgu da bare gå op i byen og more jer... og så gider jeg i øvrigt ikke at fortælle mere om den sang"

Ellers en ganske hyggelig aften i Aalborg, hvor flere af de nye sange var ganske udemærkede, og der kom gang i publikken under de gamle travere... Langebro, Hønen & Det Bedste Til Mig Og Mine Venner var højdepunkterne...



Jævla idioter som går på konsert for å snakke. Vi plages mye av det i Bergen og. Jeg kan godt forstå at sjefen reagerte. De mangler respekt - både for artisten og sine medpublikummere.

Mille Carterfan 
Jan 24, 2010 Kl. 11:31 AM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Ha den svada kunne være til hr. Michael Jensen

forstår virkelig heller ikke folk der ævler under en koncert. Pisse belastende.


kimzoom 
Jan 24, 2010 Kl. 11:50 AM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Hmm..

Man betaler x antal hundrede kroner for at komme ind, og så må folk sgu snakke det de vil.

Vil hr. forbuds modstander lave forbud mod at snakke med sidemanden? Det ku jo være at personerne kedede sig.

Jeg skal dælme snakke på Train...


chrilep 
Jan 24, 2010 Kl. 12:02 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Hmmm.
det er gratis å snakke utenfor døren


Jeppe 
Jan 24, 2010 Kl. 12:59 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Han kunne jo fx udgive det lille optrin på cd'en, så kan det være, han slipper for dem i fremtiden.


Sørland 
Jan 24, 2010 Kl. 01:36 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
kimzoom wrote:
Hmm..

Man betaler x antal hundrede kroner for at komme ind, og så må folk sgu snakke det de vil.

Vil hr. forbuds modstander lave forbud mod at snakke med sidemanden? Det ku jo være at personerne kedede sig.

Jeg skal dælme snakke på Train...


Jeg kan kun holde med deg KZ i det du sier her.

Snakkeforbud Kan vi snart forvente allsangforbud?

Nei, ta ikke ditt publikum for gitt, Herr Larsen!

Sørland 
Jan 24, 2010 Kl. 01:39 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Sirius wrote:
Under Kims præsentation af "Botox & Silicone" under gårsdagens koncert på Nordkraft i Aalborg, blev det pludselig for meget for den aldrende spillemand...
Nogle ungersvende snakkede konstant og det forstyrrede Kim så meget, at de fik nogenlunde følgende svada med på vejen:

"Jeg står faktisk lige og fortæller noget - hvis I bare er kommet for at snakke, kan I sgu da bare gå op i byen og more jer... og så gider jeg i øvrigt ikke at fortælle mere om den sang"

Ellers en ganske hyggelig aften i Aalborg, hvor flere af de nye sange var ganske udemærkede, og der kom gang i publikken under de gamle travere... Langebro, Hønen & Det Bedste Til Mig Og Mine Venner var højdepunkterne...


Du er deg selv lik, Sirius.
Akkurat like så forutsigbar som en Sørland

Sirius 
Jan 24, 2010 Kl. 02:03 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Sirius wrote:
Under Kims præsentation af "Botox & Silicone" under gårsdagens koncert på Nordkraft i Aalborg, blev det pludselig for meget for den aldrende spillemand...
Nogle ungersvende snakkede konstant og det forstyrrede Kim så meget, at de fik nogenlunde følgende svada med på vejen:

"Jeg står faktisk lige og fortæller noget - hvis I bare er kommet for at snakke, kan I sgu da bare gå op i byen og more jer... og så gider jeg i øvrigt ikke at fortælle mere om den sang"

Ellers en ganske hyggelig aften i Aalborg, hvor flere af de nye sange var ganske udemærkede, og der kom gang i publikken under de gamle travere... Langebro, Hønen & Det Bedste Til Mig Og Mine Venner var højdepunkterne...


Du er deg selv lik, Sirius.
Akkurat like så forutsigbar som en Sørland



SANSSOUCI 
Jan 24, 2010 Kl. 03:03 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
kimzoom wrote:
Hmm..

Man betaler x antal hundrede kroner for at komme ind, og så må folk sgu snakke det de vil.

Vil hr. forbuds modstander lave forbud mod at snakke med sidemanden? Det ku jo være at personerne kedede sig.

Jeg skal dælme snakke på Train...


Å ja jeg glemte at sige, at jeg har en stor pose hold kæft bolsjer med til dig zoom, hvis posen er tom efter koncerten får du dit maleri

SANSSOUCI 
Jan 24, 2010 Kl. 03:20 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Klub turneen er baseret på nye sange, og Kim vil gerne præsenterer sine sange på en ny måde ved at citerer lidt af lyriken. Jeg forstår godt at det gør ham ked af det når folk er så hensynsløse at snakke. Sure opstød er jo en måde at vise sin sorg på. Jeg syntes det er respektløst overfor kunstneren. Kim kunne have valgt at sige titlen på nummeret og ikke andet. Personligt kan jeg godt lide når han uddyber teksten ved at præsenterer den på en ny måde. De sidste par år har Kim i virkeligheden appeleret til et andet publikum end for 10 år siden, og det er vel i bund og grund der problemet ligger. Det er dog i store træk det samme publikum, der dukker op som for 10 år siden. Jeg vil kalde dem Yummi Yummi publikumet. Og det er dem, der ikke har respekt og ævler løs.


SANSSOUCI 
Jan 24, 2010 Kl. 03:29 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...




Michael Jensen 
Jan 24, 2010 Kl. 05:08 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Mille Carterfan wrote:
Ha den svada kunne være til hr. Michael Jensen

forstår virkelig heller ikke folk der ævler under en koncert. Pisse belastende.


Vi har da aldrig været til koncert sammen...

kimzoom 
Jan 24, 2010 Kl. 05:57 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Michael Jensen wrote:
Citér:
Mille Carterfan wrote:
Ha den svada kunne være til hr. Michael Jensen

forstår virkelig heller ikke folk der ævler under en koncert. Pisse belastende.


Vi har da aldrig været til koncert sammen...


Spejlteltet, Odense 200x

Michael Jensen 
Jan 24, 2010 Kl. 06:02 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

2004. Jeg kan godt huske du var der Kim, og Arnold og Jesper. Men jeg talte ikke med Mille den aften, endsige stod sammen med hende.


Seve 
Jan 24, 2010 Kl. 06:06 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Godt gået af Kim L

Desværre et tiltagende problem over hele landet....

Folk burde lukke røven når de går til koncert. Skal der sludres så gå dog ud i baren, og lad os andre nyde musikken..

Læs mere på Facebook


Mille Carterfan 
Jan 24, 2010 Kl. 06:11 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Michael, zoom stod bag mig og du ævlede til ham under hele koncerten.


Michael Jensen 
Jan 24, 2010 Kl. 06:13 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Har du virkelig gåetrundtmed det helt alene i 5 år... Godtdu fik det ud nu, hvor det er aktuelt hvordan jeg var i en brandert for 5 år siden.


Mille Carterfan 
Jan 24, 2010 Kl. 06:21 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Gået rundt med i 5 år, hvor er du pudsig mand. Vi har stået ude på gaden og snakket om den koncert, så måske du skulle prøve med vitaminpiller mod hukommelse.


Michael Jensen 
Jan 24, 2010 Kl. 06:23 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Jojo, det er sandt at vi snakkede sammen for halvandet år siden, men jeg kan ikke forstå du ikke har skrevet det her noget tidligere, hvis det har gået dig sådan på.


SANSSOUCI 
Jan 24, 2010 Kl. 06:36 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Michael Jensen wrote:
Jojo, det er sandt at vi snakkede sammen for halvandet år siden, men jeg kan ikke forstå du ikke har skrevet det her noget tidligere, hvis det har gået dig sådan på.


Michael jeg ved ikke om det Mille har skrevet, har ramt dig på et ømt punkt, men jeg læser altså Milles første lille sætning, hvor dit navn indgår som en lille kærlig sætning efterfulgt af en smiley. Næste linie er ikke til dig, men en generel bemærkning om folk der uden respekt snakker til en koncert.

En anden ting er, til en normal koncert, hvor musikken banker løs, kan en samtale ikke generer et band, for musiken vil overdøve snakken. Der hvor problemet opstår, er mellem numrene, hvor der opstår stilhed. Det er jo her man generer bandet. Din snak har sikkert kun generet dem omkring dig.

Hosper 
Jan 24, 2010 Kl. 06:59 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Sirius wrote:
Under Kims præsentation af "Botox & Silicone" under gårsdagens koncert på Nordkraft i Aalborg, blev det pludselig for meget for den aldrende spillemand...
Nogle ungersvende snakkede konstant og det forstyrrede Kim så meget, at de fik nogenlunde følgende svada med på vejen:

"Jeg står faktisk lige og fortæller noget - hvis I bare er kommet for at snakke, kan I sgu da bare gå op i byen og more jer... og så gider jeg i øvrigt ikke at fortælle mere om den sang"




Ja, han blev godt nok lidt gnaven. Men det er også pisse irreterende, når folk står og snakker til koncerterne...

Et par sange senere sagde Kim noget i retningen af "Nu kommer der en anden sang i heller ikke har hørt før, så snak endelig mens vi spiller"

Mille Carterfan 
Jan 24, 2010 Kl. 07:01 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
SANSSOUCI wrote:
Citér:
Michael Jensen wrote:
Jojo, det er sandt at vi snakkede sammen for halvandet år siden, men jeg kan ikke forstå du ikke har skrevet det her noget tidligere, hvis det har gået dig sådan på.


Michael jeg ved ikke om det Mille har skrevet, har ramt dig på et ømt punkt, men jeg læser altså Milles første lille sætning, hvor dit navn indgår som en lille kærlig sætning efterfulgt af en smiley. Næste linie er ikke til dig, men en generel bemærkning om folk der uden respekt snakker til en koncert.

En anden ting er, til en normal koncert, hvor musikken banker løs, kan en samtale ikke generer et band, for musiken vil overdøve snakken. Der hvor problemet opstår, er mellem numrene, hvor der opstår stilhed. Det er jo her man generer bandet. Din snak har sikkert kun generet dem omkring dig.


Og her ser vi så betydningen af når folk kender hinanden og ikke gør. Tak My.

Og nej, ville ikke træde Michael over fødderne, var bare ment som en lille joke, men men sådan er det jo når skrevne ting kan tolkes frit og efter humør.
Beklager dog, hvis du tog det så slemt, som det virker.

skrid pomfrit 
Jan 24, 2010 Kl. 08:06 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Kimpa vill kanske hellre att vi ska hålla käften och kasta upp bananer på scen istället......?

Som Lemmy i Motörhead sjöng en gång.....: "Your mama was right - Shut your mouth!"

Tala är silver, viska är guld!


SANSSOUCI 
Jan 24, 2010 Kl. 08:50 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
skrid pomfrit wrote:
Kimpa vill kanske hellre att vi ska hålla käften och kasta upp bananer på scen istället......?
Citér:


Det er prøvet så vidt jeg husker, og selvfølgelig var Kim ved at gå ud af scenen og slutte koncerten. Så det skal ikke være din opfordring God opførsel er guld, også selvom man har indtaget mange fad bamser.

Sirius 
Jan 24, 2010 Kl. 09:00 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
Hosper wrote:
Citér:
Sirius wrote:
Under Kims præsentation af "Botox & Silicone" under gårsdagens koncert på Nordkraft i Aalborg, blev det pludselig for meget for den aldrende spillemand...
Nogle ungersvende snakkede konstant og det forstyrrede Kim så meget, at de fik nogenlunde følgende svada med på vejen:

"Jeg står faktisk lige og fortæller noget - hvis I bare er kommet for at snakke, kan I sgu da bare gå op i byen og more jer... og så gider jeg i øvrigt ikke at fortælle mere om den sang"




Ja, han blev godt nok lidt gnaven. Men det er også pisse irreterende, når folk står og snakker til koncerterne...

Et par sange senere sagde Kim noget i retningen af "Nu kommer der en anden sang i heller ikke har hørt før, så snak endelig mens vi spiller"


Der var i øvrigt også nogle klaphatte, der smed noget op på scenen et par gange. Om det var de samme der fik svadaen, ved jeg ikke. Da "Kvinde Min" skulle på, var der også problemer med Kims guitar, hvor kablet tilsyneladende ikke sad rigtigt - ikke lige Kims aften i går...

kjukkengirl 
Jan 26, 2010 Kl. 02:25 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Ja for fanden hvis vi endelig skal leve i et forbuds land, så forbyd snak til koncerterne. Så kunne vi lave en snakkegård istedet for en rygegård.


Michael Clausen 
Jan 27, 2010 Kl. 12:41 PM
Re: Den gamle blev sgu sur i Aalborg i går...

Citér:
kimzoom wrote:
Hmm..

Man betaler x antal hundrede kroner for at komme ind, og så må folk sgu snakke det de vil.

Vil hr. forbuds modstander lave forbud mod at snakke med sidemanden? Det ku jo være at personerne kedede sig.

Jeg skal dælme snakke på Train...


Zoom du tier stille på lørdag! Vil gerne ha en god koncert oplevelse.



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)