Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Sætliste i Wisdom TOur 1992 [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=5525]

AlexMenne 
Nov 16, 2008 Kl. 11:10 AM
Sætliste i Wisdom TOur 1992

Hej.

Jeg vil gerne spørge om der var nogen af jer som var med i Falconer eller i Oddense og se Bellami dengang i 1992 og kan i huske sætlisten eller nogen af de sange fra de eneste koncerter i Wisdom Tour i 1992


Rita 
Nov 16, 2008 Kl. 11:47 AM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Strengelegen kan helt sikkert den fra Falkoner . Den husker jeg ikke, men

Jeg har en fra Jersie Forsamlingshus 23.03.92, tre uger før Falkoner og den sådan ud:

Mig og mit publikum
Hjem til Jul
Op og se stjerner
Kvinde Min
Rabalderstræde
Rita
Selvfølgelig må de det
Kielgasten
Jutlandia
Sim sa la bim
Ole Barfod
De fortabtes avenue
Pianomand
Lille Lærke
Soldaterkammerat
Mig og Molly
Danas Have
Leningrad
Biblioteket (husker ikke den rigtige titel, svaret finder vi på biblioteket, eller også finder vi slet ingenting )
Samme Tid
Hjertet er en ensom vandrer
Gør mig Lykkelig
Wisdom is sexy

Vend Kajakken
Tarzan mamma mia

Hvis jeg vidste


Sørland 
Nov 16, 2008 Kl. 12:16 PM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Citér:
Rita wrote:

Biblioteket (husker ikke den rigtige titel, svaret finder vi på biblioteket, eller også finder vi slet ingenting )



JESUS OG BUDDHA

Hvad er meningen med livet
hvorfor blev det hele sat i sving
svaret finder vi på biblioteket
eller osse finder vi slet ingenting...

Sørland 
Nov 16, 2008 Kl. 12:20 PM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Skulle også veldig gjerne hatt setlisten fra Kristiansand (Brød&Cirkus) samme år ? Men den er vel enda mer vrien å oppdrive...


Rita 
Nov 16, 2008 Kl. 12:29 PM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Måske jeg har den fra Trondheim liggende et sted i kælderen, skal kigge ved lejlighed. Men mon ikke det er nogenlunde det samme som de spillede ved sommerkoncerterne samme år

Jeg har en sætliste fra Aarup 1992, men jeg erindrer ikke om de spillede "Hvem kan sige nej til en engel", Vil du huske mig og Popsinger i Norge også


Rita 
Nov 16, 2008 Kl. 12:30 PM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Aarup var i november 1992 lige efter Norges turneen.


Sørland 
Nov 16, 2008 Kl. 04:58 PM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Nei, jeg tror ikke de spilte Popsinger.
Jeg mener å huske at der ble spilt en "Gasolin' Medley"...flere sanger sammenflettet? Men jeg er ikke 100% stø på den. Trondheim og ikke minst Aarup kunne være interesant å se....


Strengelegen 
Nov 16, 2008 Kl. 10:20 PM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Citér:
Sørland wrote:
Nei, jeg tror ikke de spilte Popsinger.
Jeg mener å huske at der ble spilt en "Gasolin' Medley"...flere sanger sammenflettet


De spillede Popsinger som nr 6 i andet sæt.
- og der var IKKE noget Gasolin´ medley

Rita 
Nov 17, 2008 Kl. 10:18 AM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

I Trondheim spillede de Popsinger som nr. 1. Og de spillede Okke nok nok, Hvem kan sige nej til en engel og Vil du huske mig. Og sluttede med Den allersidste Dans.


chrilep 
Nov 17, 2008 Kl. 11:06 AM
Re: Sætliste i Wisdom TOur 1992

Citér:
Rita wrote:
I Trondheim spillede de Popsinger som nr. 1. Og de spillede Okke nok nok, Hvem kan sige nej til en engel og Vil du huske mig. Og sluttede med Den allersidste Dans.



Den allesidste Dans spilte vi forøvrig også i mitt bryllup den 31.08 2002, da klokken nærmet seg 03. Såvidt jeg husker var stemningen så høy at vi måtte spille den to ganger



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)