Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Widow Wimberly [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=508]

Joergen 
Jul 15, 2004 Kl. 11:12 AM
Widow Wimberly

Nummeret som Larsen indspillede på Yankee Drengene er kommet i en ny version med bandet The Solution, på cd'en Communicate! En ret god, svingende soul-version (RIGTIG soul ). Der er vist små brudstykker fra cd'en på lytteposten.dk

Jørgen


Christian 
Jul 15, 2004 Kl. 01:51 PM
Re: Widow Wimberly

Der findes også et par alternative udgaver med Larsen, men det er nu et rigtigt godt nummer. "Keep the fiddlers playin´" fra samme skive, er også rigtig fed, synes jeg.

/Christian


KnOrr 
Jul 15, 2004 Kl. 05:47 PM
Re: Widow Wimberly

Citér:
Christian wrote:
Der findes også et par alternative udgaver med Larsen, men det er nu et rigtigt godt nummer. "Keep the fiddlers playin´" fra samme skive, er også rigtig fed, synes jeg.

/Christian


"Keep the fiddlers playin"- synes jeg også er skide go'.. Pragfuld violin..
Mvh KnOrr

Karl Helge 
Jul 15, 2004 Kl. 06:05 PM
Re: Widow Wimberly

Enig! Keep The fiddlers Playin' er meget god!
Det samme synes jeg There's A Tape og Catch You Bye & Bye er!!


Daniel 
Jul 27, 2004 Kl. 12:03 PM
Re: Widow Wimberly

Jeg synes at "Kim Larsen og Yankee drengene" er en fantastisk plade - Widow Wimberley, Sans Souci og den fede version af This is my life er kanone...
... men ,(og dette er nok mest et spørgsmål til hr. administrator) hvordan kan det være at teksterne til denne plade ikke er lagt ud på denne side- altså under menuen Tekster


Kasper 
Jul 27, 2004 Kl. 01:20 PM
Re: Widow Wimberly

Citér:
Daniel wrote:
... men ,(og dette er nok mest et spørgsmål til hr. administrator) hvordan kan det være at teksterne til denne plade ikke er lagt ud på denne side- altså under menuen Tekster


Fordi teksterne på Yankee Drengene er på engelsk og ikke umiddelbart har kunnet findes på covere og lignende, så der afventes, at en eller anden gider aflytte sangene og maile teksterne til *hr. admin*.

Daniel 
Jul 27, 2004 Kl. 07:26 PM
Re: Widow Wimberly

okay... ja - du skal nok ikke regne med at der er nogen der i de nærmeste årtusinder får lyttet teksterne fra den plade af ... Det kan godt være at den gode hr. Larsen er uddannet engelsk lærer, men jeg forstår ikke 1/3 af det han synger...


kimzoom 
Jul 28, 2004 Kl. 12:58 AM
Re: Widow Wimberly

Catch You Bye & Bye teksten skrev jeg da på det gamle board.


Bent 
Jul 28, 2004 Kl. 07:18 AM
Re: Widow Wimberly

Citér:
Daniel wrote:
okay... ja - du skal nok ikke regne med at der er nogen der i de nærmeste årtusinder får lyttet teksterne fra den plade af ... Det kan godt være at den gode hr. Larsen er uddannet engelsk lærer, men jeg forstår ikke 1/3 af det han synger...


Hmm eller måske at du skulle tage Engelsk på videre gående for SÅ svärt er det heller ikke :)

Der er nogle få passager hvor han nok mumler ret meget men hvis man läser teksten efterfölgende kan man godt SE hvilket ord det er han synger - men jo det er svärt lige at höre det.

Jeg har faktisk valgt at välge at det skal väre min rejse cd mod Danmark på fredag....

Catch you out there

Strengelegen 
Jul 28, 2004 Kl. 07:34 AM
Re: Widow Wimberly

Citér:
Bent wrote:
Citér:
Daniel wrote:
okay... ja - du skal nok ikke regne med at der er nogen der i de nærmeste årtusinder får lyttet teksterne fra den plade af ... Det kan godt være at den gode hr. Larsen er uddannet engelsk lærer, men jeg forstår ikke 1/3 af det han synger...


Hmm eller måske at du skulle tage Engelsk på videre gående for SÅ svärt er det heller ikke :)

Der er nogle få passager hvor han nok mumler ret meget men hvis man läser teksten efterfölgende kan man godt SE hvilket ord det er han synger - men jo det er svärt lige at höre det.

Jeg har faktisk valgt at välge at det skal väre min rejse cd mod Danmark på fredag....

Catch you out there


Nu hvor du er så klog - hvad synger han så på I og for sig ?

i og for sig
var det kun en leg
en **********
en drengestreg
men billedet det står der endnu
i det blinkende blå
lad det stå

Men du er måske bedre til engelsk ?

Brian 
Jul 28, 2004 Kl. 01:13 PM
Re: Widow Wimberly

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Bent "Betjent" wrote:
Citér:
Daniel wrote:
okay... ja - du skal nok ikke regne med at der er nogen der i de nærmeste årtusinder får lyttet teksterne fra den plade af ... Det kan godt være at den gode hr. Larsen er uddannet engelsk lærer, men jeg forstår ikke 1/3 af det han synger...


Hmm eller måske at du skulle tage Engelsk på videre gående for SÅ svärt er det heller ikke :)

Der er nogle få passager hvor han nok mumler ret meget men hvis man läser teksten efterfölgende kan man godt SE hvilket ord det er han synger - men jo det er svärt lige at höre det.

Jeg har faktisk valgt at välge at det skal väre min rejse cd mod Danmark på fredag....

Catch you out there


Nu hvor du er så klog - hvad synger han så på I og for sig ?

i og for sig
var det kun en leg
en **********
en drengestreg
men billedet det står der endnu
i det blinkende blå
lad det stå

Men du er måske bedre til engelsk ?


Mit bud :

I og for sig
var det kun en leg
en chop'n'won
en drengestreg
men billedet det står der endnu
i det blinkende blå
lad det stå

Bent 
Jul 29, 2004 Kl. 07:56 AM
Re: Widow Wimberly

Hvad er en Chop´n won ?

Har ledt efter den og spurgt min amerikanske ven han kender ikke en gang ordet i slang...


mamma 
Jul 29, 2004 Kl. 07:08 PM
Re: Widow Wimberly

mon ikke det er noget man vinder i det kinesiske lotteri ??


kimzoom 
Aug 03, 2004 Kl. 11:46 AM
Re: Widow Wimberly

Citér:
Brian wrote:
[

I og for sig
var det kun en leg
en chop'n'won
en drengestreg
men billedet det står der endnu
i det blinkende blå
lad det stå


I og for sig
var det kun en leg
en tjald mand
en drengestreg
men billedet det står der endnu
i det blinkende blå
lad det stå



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)