Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
2cv [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4823]

madzz 
Dec 05, 2007 Kl. 06:44 PM
2cv

Har lige læst i lokalsprøjten(Holstebro) at kim´s gamle ven Knud genåbner Kielgasten.I loftet hænger et kæmpe maleri af noget så interessant som forklappen fra kims 2cv(med wv logo foran).Der er desuden en lille historie om at Knud "ejede" navnet Kielgasten først men Kim købte navnet mod at spille en gratis koncert.Den er desværre spillet forlængst og det ser jo ikke pt ud som om vi får ham at se på rock i Holstebro som vi plejer.Hvad , så må vi jo rejse.


Jonas123 
Dec 06, 2007 Kl. 12:18 PM
Re: 2cv

Lyder godt. Var så heldig at tage et par billeder af Kims 2CV i sommers. Smider dem lige ind på siden, når jeg kommer hjem


Artemis 
Dec 06, 2007 Kl. 01:44 PM
Re: 2cv

Citér:
Jonas123 wrote:
Lyder godt. Var så heldig at tage et par billeder af Kims 2CV i sommers. Smider dem lige ind på siden, når jeg kommer hjem


Med eller uden forklappen

Jonas123 
Dec 07, 2007 Kl. 07:56 AM
Re: 2cv

Med forklappen og VW logoet? Ville have smidt dem ind i går, men gør det i dag.


Mathilde 
Dec 07, 2007 Kl. 08:07 AM
Re: 2cv

Mon den har ændret så meget udseende. Den ser vel stadig sådan ud ??

http://forum.kjukken.dk/viewtopic.php?TopicID=931&page=0#12616


Mille Carterfan 
Dec 07, 2007 Kl. 10:27 AM
Re: 2cv

Citér:
Artemis wrote:
Citér:
Jonas123 wrote:
Lyder godt. Var så heldig at tage et par billeder af Kims 2CV i sommers. Smider dem lige ind på siden, når jeg kommer hjem


Med eller uden forklappen


Du siger vel ikke, at det er lykkedes jer at banke sammen, når Kim bakker ud

madzz 
Dec 07, 2007 Kl. 01:47 PM
Re: 2cv

at bedømme efter maleriet er den blå med et wv logo på forklappen.Er det mon en "fake"


Jonas123 
Dec 07, 2007 Kl. 05:21 PM
Re: 2cv

Kims 2CV


Jonas123 
Dec 07, 2007 Kl. 05:28 PM
Re: 2cv

Kims 2CV
Billeder er vedhæftet


Jonas123 
Dec 07, 2007 Kl. 05:32 PM
Re: 2cv

Er der enlig nogen der ved hvorfor det VW logoen sidder på 2CV'en?


Stougaard 
Dec 07, 2007 Kl. 07:06 PM
Re: 2cv

vender det ikke også på hovedet - Ja jeg ved godt alt er realativt, for det kommer jo an på hvilken vej man kigger på det fra.
Men hvis man tænker på de alm. folkevognsmodeller, der vender det da den anden vej...
men nu er hans jo også en 2cv, måske derfor...


Artemis 
Dec 09, 2007 Kl. 08:22 PM
Re: 2cv

Citér:
Mille Carterfan wrote:
Citér:
Artemis wrote:
Citér:
Jonas123 wrote:
Lyder godt. Var så heldig at tage et par billeder af Kims 2CV i sommers. Smider dem lige ind på siden, når jeg kommer hjem


Med eller uden forklappen


Du siger vel ikke, at det er lykkedes jer at banke sammen, når Kim bakker ud


Nå for fanden så er det jo der mit VW mærke er endt nu står der bare MA...... hmm. så har det sku da været den 2cv jeg pløjede ned den anden dag i min gamle drømme bobbel... før jeg blev taget af politiet som flugtbelist

Hvem kan sige nej til 3 strømere så godt bevæbnet


Pas på julepatruljen

Jonas123 
Dec 10, 2007 Kl. 07:12 AM
Re: 2cv

vender det ikke også på hovedet - Ja jeg ved godt alt er realativt, for det kommer jo an på hvilken vej man kigger på det fra.
Men hvis man tænker på de alm. folkevognsmodeller, der vender det da den anden vej...
men nu er hans jo også en 2cv, måske derfor...


Jo det vender på hovedet, men logoet er også sat på. (ikke et der altid har været der) En 2CV er en citroen, kan du muligvis også se på et af billeder. Det logo sidder også på bilen.


Stougaard 
Dec 10, 2007 Kl. 06:46 PM
Re: 2cv

Citér:
Jonas123 wrote:
vender det ikke også på hovedet - Ja jeg ved godt alt er realativt, for det kommer jo an på hvilken vej man kigger på det fra.
Men hvis man tænker på de alm. folkevognsmodeller, der vender det da den anden vej...
men nu er hans jo også en 2cv, måske derfor...


Jo det vender på hovedet, men logoet er også sat på. (ikke et der altid har været der) En 2CV er en citroen, kan du muligvis også se på et af billeder. Det logo sidder også på bilen.



Ja det ved jeg altså godt, jeg kan godt se forskel på forskellige bil mærker. så uvidende er jeg heller ikke.



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)