Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Gasshow [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4614]

gas3 
Sep 28, 2007 Kl. 06:52 PM
Gasshow

http://www.youtube.com/results?search_query=gasshow&search=Search

så er der dømt Søren Berlev , han kan endnu

Gaskapellet trykker den af fredag den 5 okt. i Svendborg på Arne B


Oles Fjerner 
Sep 28, 2007 Kl. 07:19 PM
Re: Gasshow

FEDT!!!

Her endnu ikke haft oplevelsen af at komme til koncert med dem endnu, men han kan skam endnu.


Stougaard 
Sep 29, 2007 Kl. 08:59 AM
Re: Gasshow

Hvad er det han sidder og laver til sidst, på/med ham der, der kommer ind med guitaren?


Hosper 
Sep 29, 2007 Kl. 11:09 AM
Re: Gasshow

Citér:
Stougaard wrote:
Hvad er det han sidder og laver til sidst, på/med ham der, der kommer ind med guitaren?


Han spiller på strengene med trommestikkerne...

Slaske 
Sep 29, 2007 Kl. 11:20 AM
Re: Gasshow

Citér:
Hosper wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
Hvad er det han sidder og laver til sidst, på/med ham der, der kommer ind med guitaren?


Han spiller på strengene med trommestikkerne...



Jamen altså Hosper, det siger du ikke. Det er forholdsvis skarpt observeret. Jeg tror, Stougaard er bare en lille smule "snavset" i sin tankegang. Jeg tror godt, jeg ved hvad hun tænker på, men det plejer ikke at lyde sådan.....måske på Sjælland. Det kan være Stougaard kan berette om det ved en anden lejlighed.
Slaske

Michael Jensen 
Sep 29, 2007 Kl. 11:26 AM
Re: Gasshow

Citér:
Slaske wrote:
Citér:
Hosper wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
Hvad er det han sidder og laver til sidst, på/med ham der, der kommer ind med guitaren?


Han spiller på strengene med trommestikkerne...



Jamen altså Hosper, det siger du ikke. Det er forholdsvis skarpt observeret. Jeg tror, Stougaard er bare en lille smule "snavset" i sin tankegang. Jeg tror godt, jeg ved hvad hun tænker på, men det plejer ikke at lyde sådan.....måske på Sjælland. Det kan være Stougaard kan berette om det ved en anden lejlighed.
Slaske


Siger det ikke mere om din tankegang...

Stougaard 
Sep 29, 2007 Kl. 01:25 PM
Re: Gasshow

Faktisk kunne jeg godt regne ud at han lavede noget med den guitar, men ikke lige hvad, han kunne jo spille på guitarkassen, og ikke på strengene.

Jeg tænkte ikke i de baner Slaske, men kan da godt nu se at klippet og det jeg skriver, kunne let føres over i de baner.

Det er flot at Søren, han kan spille på strengene med trommestikker, de sidder jo tæt.

Tak for oplysningen Hosper.


Sørland 
Sep 30, 2007 Kl. 02:11 PM
Re: Gasshow

Fornøyelig tråd


Oles Fjerner 
Sep 30, 2007 Kl. 07:11 PM
Re: Gasshow

Det er da en bas han spiller på med trommestikkerne.

Hvis man lytter til:

Gasolin´
PLADEN: "Live Sådan"
SANGEN: "Alla-Tin-Gala"

Ca. 8 minutter & 19 sekunder inde i sangen kommer det på CD´en.


Stougaard 
Sep 30, 2007 Kl. 09:45 PM
Re: Gasshow

Gjorde Søren også dette med gasolin?
Altså spillede på en guitar/bas med trommestikker


Rasmus136 
Okt 01, 2007 Kl. 03:25 PM
Re: Gasshow

Citér:
Stougaard wrote:
Gjorde Søren også dette med gasolin?
Altså spillede på en guitar/bas med trommestikker


Ja da. Og endda nogle gange med hvide fdf-handsker på Det var store dage, og jeg får sgu lidt samme sus når jeg ser Gasshow spille. Der er noget mere drive end når Kjukken spiller op. Når så både Sir Pold og Klaus Agerschou er med begynder det at lugte lidt. Helt stort var det i Amar Bio, hvor Stonefree dukkede op - dog ikke på scenen. Der var sgu dømt Gas

Sørland 
Okt 01, 2007 Kl. 04:50 PM
Re: Gasshow

Jah jeg gleder meg til anledningen byr seg og jeg kan kombinere en DK weekend med ett GasShow! Det ser jeg bestemt frem mot. Han er jo en mester Berlev, dessuten så sies det å være en upolert råskap i fremførelsen av Gasolin sangene. Fedt!


breluste 
Okt 02, 2007 Kl. 07:21 PM
Re: Gasshow

AZZZZ Guys...Søren is always the best...
...But it is still "crazy" as a Gasolin!!!!!!

All my love from BRELUSTE dk




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)