Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
privat arrengement [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=4208]

derudaf 
Mar 09, 2007 Kl. 08:51 PM
privat arrengement

Jeg og en kompis fyller 40 år til sommeren og ku tenke oss å leige Kim Larsen til en stor fest på vårt lokale ungdomshus..Noen som vet om det er muligt eller blir det bare med våres drømmer... Vi holder til i Norge...


Claus 
Mar 09, 2007 Kl. 08:54 PM
Re: privat arrengement

Har du penge så ka du få,
men har du ingen så må du gå.


chrilep 
Mar 09, 2007 Kl. 09:38 PM
Re: privat arrengement

Jeg prøvde det på min 40-årsdag i 2005. Fikk kontant nei fra Jørn Ørn. Kim tar ikke sånne jobber.


Oles Fjerner 
Mar 09, 2007 Kl. 10:31 PM
Re: privat arrengement

Der er et hav af Larsen jam bands der gerne tager sådanne jobs....!


Claus 
Mar 09, 2007 Kl. 10:43 PM
Re: privat arrengement

Citér:
chrilep wrote:
Jeg prøvde det på min 40-årsdag i 2005. Fikk kontant nei fra Jørn Ørn. Kim tar ikke sånne jobber.


Mener altså at der har været et par private jobs i ny og næ, også med Kjukken. Nogle store firmaer så vidt jeg husker, men ka ik lige dokumentere noget.
Claus

chrilep 
Mar 10, 2007 Kl. 01:59 PM
Re: privat arrengement

Citér:
Claus wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Jeg prøvde det på min 40-årsdag i 2005. Fikk kontant nei fra Jørn Ørn. Kim tar ikke sånne jobber.


Mener altså at der har været et par private jobs i ny og næ, også med Kjukken. Nogle store firmaer så vidt jeg husker, men ka ik lige dokumentere noget.
Claus



Ja, alt er vel til salgs bare man har NOK penger.

Michael Jensen 
Mar 10, 2007 Kl. 03:05 PM
Re: privat arrengement

Mener at TV2 havde hyret Kjukken til et lukket arrangement.


Kasper 
Mar 10, 2007 Kl. 05:22 PM
Re: privat arrengement

Citér:
chrilep wrote:
Ja, alt er vel til salgs bare man har NOK penger.
Der er vist meget, de norske pesetas ikke kan købe. DKK penge er klart bedre

Seve 
Mar 10, 2007 Kl. 05:59 PM
Re: privat arrengement

Vi havde Kim og Kjukken til at spille til en firmafest i 1998.


Brian4291 
Mar 10, 2007 Kl. 06:08 PM
Re: privat arrengement

Der godt nok delte meninger om det at få dem ud og spille så prøv du at sende en mail til pfm management, se på

http://www.pfmmanagement.dk/default.asp?lang=dk


chrilep 
Mar 10, 2007 Kl. 06:35 PM
Re: privat arrengement

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Ja, alt er vel til salgs bare man har NOK penger.
Der er vist meget, de norske pesetas ikke kan købe. DKK penge er klart bedre



Ja, jeg prøvde noen av de DKK sist helg. Det virket helt fint. Spør bare Brian 4291. Han fikk en øl betalt med mine DKK

plo1 
Mar 10, 2007 Kl. 08:41 PM
Re: privat arrengement

Jeg har igennem mange år arbejdet for Mc Donalds. Jeg hjælper dem hver år til deres årlige fodboldstævne, der medvirker ca 1500 personer til dette.
Selvom Hr. Larsen tager afstand fra Amerikanisering og mastodonternes indmarch i vores land, så spillede han alligevel til festen om aftenen (med kjukken).
Pris for to sæt, i omegnen af 275.000 kr+lys,lyd og scene.
Dette er tilbage i 2003 ,tror jeg nok.


gas3 
Mar 14, 2007 Kl. 07:27 AM
Re: privat arrengement

Citér:
plo1 wrote:
Jeg har igennem mange år arbejdet for Mc Donalds. Jeg hjælper dem hver år til deres årlige fodboldstævne, der medvirker ca 1500 personer til dette.
Selvom Hr. Larsen tager afstand fra Amerikanisering og mastodonternes indmarch i vores land, så spillede han alligevel til festen om aftenen (med kjukken).
Pris for to sæt, i omegnen af 275.000 kr+lys,lyd og scene.
Dette er tilbage i 2003 ,tror jeg nok.



vi gør det gerne for det halve www.gaskapellet.dk

Rasmus136 
Mar 14, 2007 Kl. 07:53 AM
Re: privat arrengement

Ellers er der Sørens GasShow. Det er stadig til at få til en god pris. De ville elske at komme udenlands. Kontakt Jesper på Fyns Musikkontor (www.fynsmusikkontor.dk). Så får du den ægte vare


Mathilde 
Mar 14, 2007 Kl. 12:23 PM
Re: privat arrengement

[). Så får du den ægte vare




Den ægte vare, det må da være en joke. Det er da kun Kim Larsens stemme som er den ægte vare. Alle eksmusikere eller jamband vil aldrig kunne gengive Larsens stemme eller den magi som er over den.

Berlevs Gasjam er da også kun en joke, penge penge penge, som det er når diverse andre eks. Larsen musikere spiller med i Kim Larsen jam. Og Bell Star genopstår uden Larsen....
Hvem udover et par stykker tager dog ud og hører Berlevs gasjam for at se ham spille trommer. Eller Bell Star uden Larsen som forsanger.
Selv den mest inkarnerede Gasolin fan jeg kender, ville ikke bruge tid på det...

Men Gasolin var aldrig in it for the money (hvad også kun er en stor joke!!!) Siger Franz som har været med at genudgive diverse opsamlinger osv. osv. osv selvom han/de for nogle år siden bebudede at det ville aldrig komme fra deres hånd.

Det var bare et surt opstød

Michael Jensen 
Mar 14, 2007 Kl. 02:20 PM
Re: privat arrengement

yes ideed it was. Søren spiller bare federe trommer på Gas numrene end Jesper gør. Gasolin' var 4 mennesker, og langt fra kun Kim. En diskussion som vi har haft før Mathilde.


Brian4291 
Mar 14, 2007 Kl. 08:12 PM
Re: privat arrengement

Prisen for et besøg af Kim Larsen og Kjukken står omtalt i et af fruens sladerblade.
300.000 kr skulle prisen være,
hvis det skulle være!!!
Sku det være

Andre store udenlandske kunstnere kan nøjes med små 5 mill for en aften hvis Kim ikke skulle være nok........


chrilep 
Mar 14, 2007 Kl. 08:29 PM
Re: privat arrengement

En weekend i Danmark koster meg ca 10.000 NOK. Det inkluderer fly/båt, hotell, bajere, røde pølser og en Larsen-konsert.
Jeg kan altså ta 30 weekends/konserter for den prisen. Med gjennomsnittlig to weekends i året, kan jeg komme til Danmark i 15 år til for 300.000 kroner.
Valget er enkelt.


Rasmus136 
Mar 14, 2007 Kl. 08:43 PM
Re: privat arrengement

Citér:
Mathilde wrote:
[). Så får du den ægte vare


Den ægte vare, det må da være en joke. Det er da kun Kim Larsens stemme som er den ægte vare.

Jeg har lidt svært ved at se at en halvsur, fraværende og træt Larsen (og for den sags skyld en halvfed og lige så fraværende Carter og en metronom som Rosenkrams) skulle være mere ægte end Søren og hans kapel. Deres spilleglæde lyser ud af dem, der er en fed stemning og numrene er sgu da federe end den gang danskpop-ramleri som Larsen disker op med.

Bare et opstød...

Hosper 
Mar 14, 2007 Kl. 08:44 PM
Re: privat arrengement

Måske man skulle tage et lån i banken...


Rasmus136 
Mar 14, 2007 Kl. 08:44 PM
Re: privat arrengement

Sorry - der gik lidt ged i at hive Mathildes citat med ned. Første sætning efter citatet er også fra hendes indlæg...


Hosper 
Mar 14, 2007 Kl. 08:47 PM
Re: privat arrengement

Ups... jeg glemte at trykke på "citer"

Citér:
Brian4291 wrote:
Prisen for et besøg af Kim Larsen og Kjukken står omtalt i et af fruens sladerblade.
300.000 kr skulle prisen være,
hvis det skulle være!!!


Hosper 
Mar 14, 2007 Kl. 08:49 PM
Re: privat arrengement

Citér:
Rasmus136 wrote:
Sorry - der gik lidt ged i at hive Mathildes citat med ned. Første sætning efter citatet er også fra hendes indlæg...


Det kører bare for os, Rasmus

derudaf 
Mar 14, 2007 Kl. 10:14 PM
Re: privat arrengement

etter at vi reiste 8 stk til Fredrikshavn og sku på konserten som ble avlyst pga 5 cm snø så synest jeg Kim kan komme til Norge gratis... Vi kan holde kost og losji....
Nei blir vel nye turer til Danmark på konserter..men ikke om vinteren.
Men pub besøkene i Fredrikshavn var topp. Vi tok med oss Gas 5 cd og den blev spilt ialle puber vi var innom


Claus 
Mar 14, 2007 Kl. 10:38 PM
Re: privat arrengement

Citér:
Brian4291 wrote:
Prisen for et besøg af Kim Larsen og Kjukken står omtalt i et af fruens sladerblade.

Min svigermor læser det samme blad.....

Mathilde 
Mar 15, 2007 Kl. 01:39 PM
Re: privat arrengement

Citér:
Rasmus136 wrote:
Citér:
Mathilde wrote:
[). Så får du den ægte vare


Den ægte vare, det må da være en joke. Det er da kun Kim Larsens stemme som er den ægte vare.

Jeg har lidt svært ved at se at en halvsur, fraværende og træt Larsen (og for den sags skyld en halvfed og lige så fraværende Carter og en metronom som Rosenkrams) skulle være mere ægte end Søren og hans kapel. Deres spilleglæde lyser ud af dem, der er en fed stemning og numrene er sgu da federe end den gang danskpop-ramleri som Larsen disker op med.

Bare et opstød...


Ja undskyld men det nedrige plan og sådan en person hetz kan jeg ikke gå med på. Det er under lavmålet!! Skal jeg så begynde at skrive om Berlevs grimme hår? For meget mand at der ikke kan diskuteres ordentlig førend såkaldte Gasolin fans føler sig trådt på. Fy for den!!!

Michael Jensen 
Mar 15, 2007 Kl. 02:10 PM
Re: privat arrengement

Nu må den her latterlige diskussion (eller hvad man nu kalder det) fandeme holde op.

Der er to spor i det, der er lige latterlige:

1) Nogle vil ikke anerkende/acceptere at Gas måske nok var bedst, og havde mere gang i den end Larsen har idag. Det segment mener at Larsen var Gasolin'.

2) Andre vil ikke acceptere det faktuk at Gasolin' er fortid, og ikke skal sammenlignes med Larsen. Ej heller vil denne gruppe acceptere at Larsen bliver ældre, og derfor ikke har så meget spræl som da han var 30 år. Samme gruppe har måske selv svært ved at acceptere at de ikke selv er unge længere.

For at slå det fast: De folk der er gamle nok til at være unge da Gasolin' eksiterede er netop selv blevet gamle. Thats a fact of life.

Endvidere kan man så sige, at Larsens rockår med Gasolin' nok åske var det tidspunkt han ydet sit bedste, men som tidligere skrevet. Gas og Larsen er to forskellige ting, de skal IKKE sammenlignes. Larsen solo er fint, men både mere stille og kedeligt end Gasolin'. Gasolin' som band var mindst lige så godt, og ihvertfald mere rocket. Måske havde de dog ikke de vise kvaliteter Kims solokariere har givet plads til.

Thats it. Punktum.


Mathilde 
Mar 16, 2007 Kl. 08:05 AM
Re: privat arrengement

Punktum slut finale, underlig holdning at have. Der må endelig ikke diskuteres. Det skal du da ikke bestemme! Du har ret til din mening og jeg til min.


Gasolin som band skriver du så, hvor mange gange nåede du er høre dem live inden de blev opløst?? For det ved livekoncerterne man virkelig kan høre hvad de kan præstere som band og der har jeg intet mod Gasolin overhovedet.


kimzoom 
Mar 16, 2007 Kl. 10:28 AM
Re: privat arrengement

dejligt som det kører herinde. : D

Min oplevelse af Århus koncerten er, ligesom nævnt længere oppe, at Skovgaard virker lidt ligeglad på scenen.
- og Rita, lad nu vær med at bombe mig tilbage, bare fordi jeg ikke mener at han er en guitar gud eller lign.
Jeg var virkelig skuffet over det, og sådan synes jeg at det har været de sidste 3 år.
Og Haugaard har så taget lidt mere over på scenen, og Skov er trådt lidt tilbage.
Desværre. Jeg vil ha' kjukken version 1 tilbage : D


Michael Jensen 
Mar 16, 2007 Kl. 10:39 AM
Re: privat arrengement

Citér:
Mathilde wrote:
Punktum slut finale, underlig holdning at have. Der må endelig ikke diskuteres. Det skal du da ikke bestemme! Du har ret til din mening og jeg til min.


Gasolin som band skriver du så, hvor mange gange nåede du er høre dem live inden de blev opløst?? For det ved livekoncerterne man virkelig kan høre hvad de kan præstere som band og der har jeg intet mod Gasolin overhovedet.


Nej det skal jeg da ikke bestemme, du kan da bare skrive løs. Jeg hørte aldrig Gas live, menn jeg har hørt Kjukken mange gange, og også gange hvor det virkelig mindede om fast arbejde, en dag på kontoret. Heldigvis har jeg aldrig oplevet en decideret dårlig koncert med Lar´sen, end ikke da han havde Bell Star med sig, og det band var ikke godt.



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)