Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon" [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3396]

Sørland 
Maj 14, 2006 Kl. 02:45 PM
CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=558067&navroot=903&page=product&partner=monitor_558067

Med MASSER av ekstra materiale


JeffP 
Maj 14, 2006 Kl. 02:50 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

FEDEST!

Det glæder jeg mig til!!!!


Jeppe 
Maj 14, 2006 Kl. 09:37 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Lyder godt
Nogle der ved hvilket ekstramateriale, der kommer på?


Sørland 
Maj 16, 2006 Kl. 07:35 AM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

det skulle være interesant å vite litt av det som kommer på....det skal bli en kanon utgivelse...gleder meg til å se den i ro å mak....med en kjølig pilsner på mitt lår


JeffP 
Maj 16, 2006 Kl. 07:09 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

DR kunne godt tage og ryste om sig, med alle de optagelser de har med gasserne, fra dengang gruppen eksisterede i deres arkiver


Sørland 
Sep 03, 2006 Kl. 11:47 AM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"


Det er bare å glede seg....


chrilep 
Sep 03, 2006 Kl. 05:00 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
Sørland wrote:
det skulle være interesant å vite litt av det som kommer på....det skal bli en kanon utgivelse...gleder meg til å se den i ro å mak....med en kjølig pilsner på mitt lår



Dette blir nok kanonbra. Men hvis du setter pilsen på ditt lår, blir den hurtigere varm

Michael Clausen 
Sep 03, 2006 Kl. 05:26 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Faldt over det her link. Ved ikk om det er blevet omtalt før..?

http://www.gasolinfilmen.dk/gasolinfilmen/index2.html

Glæder mig helt vildt! 26/9 bliver den helt store
GAS-DAG!!


Kasper 
Sep 03, 2006 Kl. 05:35 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Sørland wrote:
med en kjølig pilsner på mitt lår
Men hvis du setter pilsen på ditt lår, blir den hurtigere varm
Så kender du ikke Ole godt nok

Mille Carterfan 
Sep 04, 2006 Kl. 09:29 AM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Noget af ekstra materialet skulle vist være pressemødet fra Tivoli.


Christian 
Sep 04, 2006 Kl. 11:03 AM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Ja, så langt er jeg også med, men det er mere interessant hvad udtrykket "og meget mere" dækker over - koncertoptagelsen fra Sverige 1978 er vel for meget at forlange, eller hvad med deres optræden i Tivoli 1974 osv.......

/Christian


Sørland 
Sep 04, 2006 Kl. 03:43 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Spennende blir det såmen også med " En splitterny Xtra Gasolin' film :
Klippet av Anders Østergaard spessielt til denne DVD"


+ opplev Gassene sammen..diskutere gamle dager.


Christian 
Sep 04, 2006 Kl. 07:13 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Til Per + andre,
Mht. Tivoli 1974, kommer jeg i tvivl om, det var Tivoli - tror det var Parken- eller Idrætsparken, som det hed dengang
/Christian


Sørland 
Sep 04, 2006 Kl. 09:25 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Sørland wrote:
med en kjølig pilsner på mitt lår
Men hvis du setter pilsen på ditt lår, blir den hurtigere varm
Så kender du ikke Ole godt nok


Niks - det rekker den ikke.....


Sørland 
Sep 04, 2006 Kl. 10:34 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Fra CDskiven:

Kære Ole

Vi har endnu ingen information om underteksterne. Beklager. Du er velkommen til at maile igen, når DVD'en er udkommet.

Med venlig hilsen / Best regards
Dorthe Thaagaard

CDSkiven.dk
Østerfælled Torv 31

DK-2100 København Ø


seadog 
Sep 07, 2006 Kl. 06:11 AM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Her er så hvad der er på af ekstra materiale:
Programmet "Gas med Gasolin" fra DR 1975. Klip fra bandets optræden ved festivalen Rock på Hovet i Stockholm i 1978, der var deres sidste turne. Gasserne har selv håndplukket de 22 minutters musik, der inderholder klassikere som Rabalderstræde, Refrainet er frit, Som en strejf.

Kilde: "Nu på dvd fra EB"
Desuden skulle pressemødet fra Tivoli samt video fra forpremieren i Imperiet bio være med på dvd´en.


Jeff 
Sep 07, 2006 Kl. 03:00 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
seadog wrote:
Her er så hvad der er på af ekstra materiale:
Programmet "Gas med Gasolin" fra DR 1975. Klip fra bandets optræden ved festivalen Rock på Hovet i Stockholm i 1978, der var deres sidste turne. Gasserne har selv håndplukket de 22 minutters musik, der inderholder klassikere som Rabalderstræde, Refrainet er frit, Som en strejf.

Kilde: "Nu på dvd fra EB"
Desuden skulle pressemødet fra Tivoli samt video fra forpremieren i Imperiet bio være med på dvd´en.


Hvis det er tilfældet lyder det sgu da ikke værst.. Især ikke Rock på Hovet i Stockholm, 1978!

Hosper 
Sep 07, 2006 Kl. 03:14 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

"Rock på Hovet i Stockholm 1978" er det den koncert der blev vist på TV2 i '93 i forbindelse med udgivelsen af live CD'en Derudaf forever


Christian 
Sep 08, 2006 Kl. 02:16 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

EB "Nu på DVD" - kan du ikke lægge artiklen ind, jeg har ikke kunnet finde den på EB?

/Christian


Hosper 
Sep 08, 2006 Kl. 09:34 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Mon det ikke er fordi det kun har stået i papir udgaven...


Sørland 
Sep 20, 2006 Kl. 08:56 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Gasolin United:
Mod de fire bandmedlemmer - anno 2005, samlet privat hos Franz, til et genhør med deres musik og en snak om løst og fast. Spontane indfald med relation til skabelsen af både musik og tekst. Gamle minder, uenigheder og neddyk i hukommelsen. Et unikt stykke dokumentation med afsæt i nutiden. Publikum inviteres med indenfor til en hyggerunde, der fortæller om det vedvarende venskab i det gamle band. En helt nyproduceret EKSTRA Gasolin film af Anders Østergaard, som kun findes på denne DVD.

Gasolin Live 1978:
Den 19. august 1978: Gasolin optræder ved festivalen "Rock På Hovet" i Stockholm. Gasolin vidste på daværende tidspunkt, at det var deres uigenkaldeligt sidste koncertturne, og at dette var deres tredie sidste job. Men det gjorde ikke deres optræden ringere. Fra den koncert har bandmedlemmerne selv udvalgt 22 minutter til DVD'en, som har den dynamik, der er en Gasolin-koncert værdig. Glæd dig til genhør med "This is my life", "Rabalderstræde", Refrainet er frit" og "Som et strejf" i deres fulde koncert længde.

GAS:
En skør, men lykkelig rejse med Gasolin, der undervejs spiller en del af det dengang nye repertoire og noget af det gamle - samt en del komedie a la Marx Brothers. Mød en forrygende Fritz Ruzicka og ikke mindre morsom Gotha Andersen, en ung "Nulle" før julekalenderen samt medlemmer af Solvognen.



Hosper 
Sep 20, 2006 Kl. 09:03 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Hvor har du de oplysninger fra Sørland?


Sørland 
Sep 20, 2006 Kl. 09:13 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
Hosper wrote:
Hvor har du de oplysninger fra Sørland?


http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=37485

Hosper 
Sep 20, 2006 Kl. 09:30 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Hosper wrote:
Hvor har du de oplysninger fra Sørland?


http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=37485


Takker

Sørland 
Sep 21, 2006 Kl. 03:23 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Så var bestillingen i boks



Avsendes innefor 2-3 dager fra cdskiven.dk
Totalt 218,23 dkr med 5% rabbat (kjøpt for over 2000 tidligere). Har alltid vært utrolig fornøyd
med servicen til denne butikk- og ikke minst leveringstiden. Ofte ligger pakka i posten på releasedagen.
Så er nå det bare å glede seg.


Norsk Afdeling 
Sep 21, 2006 Kl. 11:58 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Har også bestilt denne DVD, men er spent på om jeg får den i neste uke. Release er vel den 26. om jeg ikke husker feil. Nå er det vel mange som skal ha den så da blir dt vel litt ventetid. Får bare håpe at utsender CDON.com prioriterer oss ekte Gas fan og lar oss få DVD ène tilsendt først. Gleder meg til neste helg. Da blir det stor feiring (dersom dvd er motatt) Neste store feiring blir på Kim sin 61.fødselsdag. ER DET NOEN SOM SKAL FEIRE STORT?

Hilsen Norsk Afdeling


Norsk Afdeling 
Sep 24, 2006 Kl. 12:32 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

"Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager Det som er levert er følgende:
--------------------------------------------
1 st 2016189 DVD - Gasolin' (2 Disc) (DK)"

Fikk denne meldingen fra CDON.com på fredag. Det vil si at jeg bør ha den på tirsdag senest. Gleder meg som en unge. Neste helg blir "Gas Party, med vorspiel tirsdag-onsdag og torsdag. Er det noen som har mottatt den ennå


Norsk Afdeling 
Sep 24, 2006 Kl. 12:32 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

"Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager Det som er levert er følgende:
--------------------------------------------
1 st 2016189 DVD - Gasolin' (2 Disc) (DK)"

Fikk denne meldingen fra CDON.com på fredag. Det vil si at jeg bør ha den på tirsdag senest. Gleder meg som en unge. Neste helg blir "Gas Party, med vorspiel tirsdag-onsdag og torsdag. Er det noen som har mottatt den ennå


Sørland 
Sep 28, 2006 Kl. 03:21 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Så kom den!
Praktfull DVD!


chrilep 
Sep 28, 2006 Kl. 09:39 PM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Citér:
Sørland wrote:
Så kom den!
Praktfull DVD!



Jeg fikk den på tirsdag. Har heldigvis friuke på jobben! Kanongreier.
I helgen tar jeg kameratene på Gas-party på hytten.

Thorsen 
Sep 29, 2006 Kl. 08:31 AM
Re: CDON : Gasolin Filmen - "2 Disk Versjon"

Ja der er en rigtig fed DVD. Jeg havde også håbet på at der klip fra pressemødet. Det havde være helt oplagt.
Selvfølgelig havde det også været godt med mere fra Koncerten i Sverige. Jeg kan faktisk huske at jeg har se koncerten i TV en gang sidst i 70eren. Jeg kan huske at der også var klip fra omklædningsrummet efter koncerten. billederne er de sammen som man ser på "Gøglernes aften".
Jeg kan desværer ikke huske hvilken kanal det var på, men måske var det på Svensk TV. Vi havde jo kun DR den gang og det brugte man ikke licens penge på dengang.




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)