Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4]
Merchandise /Gas-Film [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=3346]

Sørland 
Apr 19, 2006 Kl. 11:43 PM
Merchandise /Gas-Film

Der finnes den T-shirt og selvfølgelig den poster som selges.....hva mer er der egentlig å få fatt i?


IrmaGrad 
Apr 19, 2006 Kl. 11:49 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Jeg var i Roskilde, i biografen på Ro's Torv forleden dag - der havde de filmplakaten til 40 kr. og pigen der solgte biletter havde en SORT SWEATSHIRT fra filmen på, helt magen til den grønne T-Shirt jeg har på lige nu.

Jeg havde desværre ikke lejlighed til at spørge nærmere til hendes sweatshirt...men den findes

:)


JeffP 
Apr 21, 2006 Kl. 07:17 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Citér:
IrmaGrad wrote:
Jeg var i Roskilde, i biografen på Ro's Torv forleden dag - der havde de filmplakaten til 40 kr. og pigen der solgte biletter havde en SORT SWEATSHIRT fra filmen på, helt magen til den grønne T-Shirt jeg har på lige nu.

Jeg havde desværre ikke lejlighed til at spørge nærmere til hendes sweatshirt...men den findes

:)


Så den også i den biograf jeg så filmen i.. Men jeg kunne heller ikke komme til at spørge, fordi der var 60 mennesker i et meget snævert, lille rum.. Og to mænd der stod og "flirtede" lidt med pigerne der skulle betjene én.. :P

Sørland 
Apr 21, 2006 Kl. 10:59 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Så har vi jo den orginale fotoserie produsert av Sandre Metronome. Deilige og nostalgiske bilder i super kvalitet.


Brian4291 
Apr 21, 2006 Kl. 11:33 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Citér:
IrmaGrad wrote:
Jeg var i Roskilde, i biografen på Ro's Torv forleden dag - der havde de filmplakaten til 40 kr. og pigen der solgte biletter havde en SORT SWEATSHIRT fra filmen på, helt magen til den grønne T-Shirt jeg har på lige nu.

Jeg havde desværre ikke lejlighed til at spørge nærmere til hendes sweatshirt...men den findes

:)
Altid noget du ikk fik den hevet af hende, jumjum

Sørland 
Dec 16, 2006 Kl. 01:30 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Så fikk jeg fatt i det "Gasolin Banner" gjennom QXL.
Søker fremdeles plakater - Har diverse å bytte med og kjøper gjerne.


Sørland 
Dec 16, 2006 Kl. 01:31 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Den grønne T-shirt er selvfølgelig også høyt på ønskelisten Alt omkring filmen.


Brian 
Dec 16, 2006 Kl. 03:36 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Citér:
Sørland wrote:
Så har vi jo den orginale fotoserie produsert av Sandre Metronome. Deilige og nostalgiske bilder i super kvalitet.











































jesper 
Dec 16, 2006 Kl. 08:53 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

Ole... Du må få en reklame stander i pap med gasfilmen af mig, blot du betaler portoen... En julegave

Der findes også dvd standere til filmen... og biograf plakater.. og et par forskellige dvder...


jesper 
Dec 17, 2006 Kl. 08:02 PM
Re: Merchandise /Gas-Film



Lige en af biograf plakaterne...


kimzoom 
Dec 18, 2006 Kl. 12:08 AM
Re: Merchandise /Gas-Film

Citér:
JeffP wrote:
Og to mænd der stod og "flirtede" lidt med pigerne der skulle betjene én.. :P


Beklager, at min flirt gik ud over dig

plo1 
Dec 20, 2006 Kl. 09:20 PM
Re: Merchandise /Gas-Film

jeg har stadig et sæt af dette pressesæt liggende til salg, hvis der er nogen der mangler den.
Alle fotos
invitation
pressemeddelse.
Hilsen
Peter




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)