Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Køb - Salg - Bytte - Vurdering [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=4]
Vurdering af vinyl [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2681]

CLIX 
Nov 05, 2005 Kl. 03:11 PM
Vurdering af vinyl

Kom lige forbi den lokale vinylpusher, og faldte over lidt Gasolin, men da jeg ikke har den store erfaring med dem, vil jeg høre om jeg har gjort et godt køb.

Gasolin (20,-)
Gasolin 2 (20,-)
Gasolin 3 (20,-)
Stakkels Jim (20,-)
Gør det noget (20,-)
Killin´ Time (20,-)
Kim Larsen & Yankee drengene (30,-)


KnOrr 
Nov 05, 2005 Kl. 03:54 PM
Re: Vurdering af vinyl

Citér:
CLIX wrote:
Kom lige forbi den lokale vinylpusher, og faldte over lidt Gasolin, men da jeg ikke har den store erfaring med dem, vil jeg høre om jeg har gjort et godt køb.

Gasolin (20,-)
Gasolin 2 (20,-)
Gasolin 3 (20,-)
Stakkels Jim (20,-)
Gør det noget (20,-)
Killin´ Time (20,-)
Kim Larsen & Yankee drengene (30,-)


Tja, det er vel meget almindelige priser.. Det er ihvertfald ikke det store udbytte du ville få ved at sælge dem videre..

Mvh KnOrr

kjukkengirl 
Nov 05, 2005 Kl. 06:31 PM
Re: Vurdering af vinyl

Ved jeg da ikke har da ofte set at killin time er løbet op i ca. 200 kr. men det kommer jo også meget an på pladens stand.


Michael Jensen 
Nov 05, 2005 Kl. 08:26 PM
Re: Vurdering af vinyl

Citér:
kjukkengirl wrote:
Ved jeg da ikke har da ofte set at killin time er løbet op i ca. 200 kr. men det kommer jo også meget an på pladens stand.


Ja "Killin' Time" har jeg aldrig set til under 100 kroner.....

Brian 
Nov 05, 2005 Kl. 08:37 PM
Re: Vurdering af vinyl

Citér:
Michael Jensen wrote:
Citér:
kjukkengirl wrote:
Ved jeg da ikke har da ofte set at killin time er løbet op i ca. 200 kr. men det kommer jo også meget an på pladens stand.


Ja "Killin' Time" har jeg aldrig set til under 100 kroner.....

Ok ...

i Sverige ligger prisen på Killin Time på en 25-30 svenske kr. i de brugtpladeforretninger jeg har besøgt Stockholm og Göteborg

Kasper 
Nov 05, 2005 Kl. 09:16 PM
Re: Vurdering af vinyl

Citér:
Michael Jensen wrote:
Ja "Killin' Time" har jeg aldrig set til under 100 kroner.....

På plademesse koster den typisk 50-75 koner, mens brugpladeforretninger typisk tager 75-125 kroner. Jeg er klar over, at den flere steder listes til 200-250 kroner, men det er vanvittigt at give så meget.

CLIX 
Nov 06, 2005 Kl. 12:20 PM
Re: Vurdering af vinyl

Tak for svarene.
Det er ikke fordi jeg skal af med dem igen, men det er rart at vide hvilken prisklasse tingene er i, hvis man nu skulle falde over noget andet på et tidspunkt.

Ang. "Gør det noget", er der så forskel på prisen afhængig af coveret. Jeg har set nogle billeder hvor fronten er med portræt af alle 4, men den jeg har er der ét stort portræt på hver side.


jesper 
Nov 06, 2005 Kl. 12:46 PM
Re: Vurdering af vinyl

fronten med alle 4 er cd udgaven....


Brian 
Nov 06, 2005 Kl. 12:49 PM
Re: Vurdering af vinyl

Citér:
jesper wrote:
fronten med alle 4 er cd udgaven....

ikke cd udgaven der ligger i Black Box



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)