Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
sover IrmaGrad ? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2320]

Strengelegen 
Aug 21, 2005 Kl. 07:46 AM
sover IrmaGrad ?

Det må han gøre siden at jeg kan komme med denne fantastiske nyhed til discografien




Information til Kasper :
En Lørdag aften på Hotel Ballumhus kro
Med Two swingers & Den glade kromand
Indspillet December 1990
HCK Music nr 1 9000
Indeholder Papirsklip


Brian 
Aug 21, 2005 Kl. 10:49 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Der må også være andre der sover, en gigantisk nyhed på Qxl for 10 kr. var måske også lige i overkanten



Danse Pop Galla
En aften med Klaus & Servants på Propellen indspillet i 1985
RMC 40-4026 Made by Tocano Denmark
Rita


IrmaGrad 
Aug 21, 2005 Kl. 05:47 PM
Re: sover IrmaGrad ?

ja ja i driller ............men bare vent!

IrmaGrad sover aldrig!!!!!

Der er altid noget stort på vej, husk altid at holde øje med min qxl konto!


Kasper 
Aug 21, 2005 Kl. 08:05 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Det må han gøre siden at jeg kan komme med denne fantastiske nyhed til discografien

Han var da vågen nok til at svare på mit spørgsmål om "Strengelegen" på auktionen over "GASOLIN GIGANT NYHED!!!!!!"

Kasper 
Aug 21, 2005 Kl. 08:07 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:



Har du ikke mulighed or at lave det i en lidt bedre opløsning, da den aktuelle er noget mindre end den i diskografien benyttede, så billederne vil komme til at se temmeligt grødede ud der?

Strengelegen 
Aug 21, 2005 Kl. 08:51 PM
Re: sover IrmaGrad ?

mens IrmaGrad sover videre har jeg gjort det igen :



Twilight - Musikfestival 4
Combi sound 041186
Indspillet 1986
Indeholder Fru Sauterne

[Edited by Strengelegen på Aug 21, 2005 Kl. 08:56 PM]


IrmaGrad 
Aug 22, 2005 Kl. 10:40 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Hov hov!
Hov hov hov hov!!!!

mon ikke lige man skulle tjekke:


Hvad er nu det?

Bliver jeg ved?!

før man sådan fører sig frem?!

:)


Kasper 
Aug 22, 2005 Kl. 11:59 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Hvad er nu det?

Hvad er nu det?

[Edited by Kasper på Aug 22, 2005 Kl. 12:00 PM]

IrmaGrad 
Aug 22, 2005 Kl. 12:07 PM
Re: sover IrmaGrad ?

hmmm..hårdt presset kom Kasper endelig i gang med at lægge billeder på hjemmesiden!

Nå nå, den er da stadig en nyhed!

men der er mere hvor det kommer fra....bare godt at opleve at også Strengen har fået gang i skanneren!


Strengelegen 
Aug 22, 2005 Kl. 01:50 PM
Re: sover IrmaGrad ?

.... for når jeg først får begyndt så kan jeg ikke holde op

3. nyhed på 2 dage :



Henrik
Vi danser rock og rul
Combi sound 020688
Udsendt 1988
Indeholder Natten er blid


Kasper 
Aug 22, 2005 Kl. 03:11 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
hmmm..hårdt presset kom Kasper endelig i gang med at lægge billeder på hjemmesiden!

kig på denne side: http://kjukken.dk/kasper/aeldre_rettelser.htm og bladr så ned til 17/5.

Brian 
Aug 22, 2005 Kl. 03:18 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
IrmaGrad wrote:
hmmm..hårdt presset kom Kasper endelig i gang med at lægge billeder på hjemmesiden!

kig på denne side: http://kjukken.dk/kasper/aeldre_rettelser.htm og bladr så ned til 17/5.

Jeg kan så oplyse at der findes to vidt forskellige labels til kassetten på Sonet og Metronome ... mere om den når den kommer i diskografien

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 01:42 PM
Re: sover IrmaGrad ?

.. for når jeg først får begyndt så kan jeg ikke holde op 4




Lars Stryg og andre solister
Sømanden Will den fromme
Mowi msp 350885
Udsendt 1985
Indeholder :

Caroline
Rita (maj 45)
Kvinde min
Sømanden will den fromme er IKKE et Kim Larsen nummer

[Edited by Strengelegen på Aug 23, 2005 Kl. 06:52 PM]


IrmaGrad 
Aug 23, 2005 Kl. 04:34 PM
Re: sover IrmaGrad ?

lad det være sagt med det samme mit næste og sidste indlæg i denne lille verbale krig bliver et..KNOCK OUT!...

vent i frygt og spænding!



Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 06:50 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Udsendt 1958
Indeholder :
Caroline
Rita (maj 45)

Dvs., at det faktisk er Kim Larsen, som har lavet coverversioner af Lars Strygs numre fra 1958?

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 06:54 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Udsendt 1958
Indeholder :
Caroline
Rita (maj 45)

Dvs., at det faktisk er Kim Larsen, som har lavet coverversioner af Lars Strygs numre fra 1958?


Indlægget er rettet så du også kan finde ud af det
Jeg må se ordentlig efter næste gang - inden jeg sender

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 07:03 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Dvs., at det faktisk er Kim Larsen, som har lavet coverversioner af Lars Strygs numre fra 1958?


Du har et bånd på - der indeholder Åh at være en høne
Det er heller ikke et Kim Larsen nummer

På den aktuelle : Sømanden Will den fromme står der også Kim Larsen som komponist.... men det er han jo ikke

Hvis de plader skal stå i diskografien - så skal alle originalerne til glemmebogen også

Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 07:06 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Sømanden will den fromme er IKKE et Kim Larsen nummer

Jeg kan se, at både tekst og musik er skrevet af Eddie Russell, som så vidt jeg har forstået, har skrevet andre sange i midten af forrige århundrede. Hvad er oprindelsen? ...er det en revyvise?

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 07:15 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Sømanden will den fromme er IKKE et Kim Larsen nummer

Jeg kan se, at både tekst og musik er skrevet af Eddie Russell, som så vidt jeg har forstået, har skrevet andre sange i midten af forrige århundrede. Hvad er oprindelsen? ...er det en revyvise?


Næh - bare en almindelig pladeudgivelse

Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 07:15 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Dvs., at det faktisk er Kim Larsen, som har lavet coverversioner af Lars Strygs numre fra 1958?


Du har et bånd på - der indeholder Åh at være en høne
Det er heller ikke et Kim Larsen nummer

På den aktuelle : Sømanden Will den fromme står der også Kim Larsen som komponist.... men det er han jo ikke

Hvis de plader skal stå i diskografien - så skal alle originalerne til glemmebogen også


Jeg har sakset følgende fra Diskografiens forside: -"Coverversioner" med alle de sange som Gasolin' og/eller Kim Larsen har skrevet musik og/eller tekst til og derefter udgivet, og som en anden kunstner eller gruppe senere har genindspillet og udgivet. Dette indebærer, at sange som "Jeg Ved En Lærkerede", "Den Allersidste Dans" og "Kringsat Av Fiender" ikke medtages, da det er tredjepart, som har skrevet tekst og musik; dette også selvom det må antages, at genindspilleren har været inspireret af Gasolin' eller Kim Larsen - helt undtagelsesvist medtages sangene dog, hvis Gasolin' og/eller Kim Larsen har ændret i originalteksten, og den samme tekstændring bibeholdes i en anden kunstners senere indspilning. Under dette punkt medtages i øvrigt samplinger af Gasolin'- og Kim Larsen-indspilninger.
Du skal hæfte dig ved den fede skrift, for Kim Larsen ændrede "venlige" til "kærlige" i andet vers tredje linie i Franks Jægers original (hvilket bl.a. gav problemer med dennes arvinger), og Lars Stryg synger i sin coverversion også "kærlige".

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 07:19 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Dvs., at det faktisk er Kim Larsen, som har lavet coverversioner af Lars Strygs numre fra 1958?


Du har et bånd på - der indeholder Åh at være en høne
Det er heller ikke et Kim Larsen nummer

På den aktuelle : Sømanden Will den fromme står der også Kim Larsen som komponist.... men det er han jo ikke

Hvis de plader skal stå i diskografien - så skal alle originalerne til glemmebogen også


Jeg har sakset følgende fra Diskografiens forside: -"Coverversioner" med alle de sange som Gasolin' og/eller Kim Larsen har skrevet musik og/eller tekst til og derefter udgivet, og som en anden kunstner eller gruppe senere har genindspillet og udgivet. Dette indebærer, at sange som "Jeg Ved En Lærkerede", "Den Allersidste Dans" og "Kringsat Av Fiender" ikke medtages, da det er tredjepart, som har skrevet tekst og musik; dette også selvom det må antages, at genindspilleren har været inspireret af Gasolin' eller Kim Larsen - helt undtagelsesvist medtages sangene dog, hvis Gasolin' og/eller Kim Larsen har ændret i originalteksten, og den samme tekstændring bibeholdes i en anden kunstners senere indspilning. Under dette punkt medtages i øvrigt samplinger af Gasolin'- og Kim Larsen-indspilninger.
Du skal hæfte dig ved den fede skrift, for Kim Larsen ændrede "venlige" til "kærlige" i andet vers tredje linie i Franks Jægers original (hvilket bl.a. gav problemer med dennes arvinger), og Lars Stryg synger i sin coverversion også "kærlige".


Okay - så er Sømanden Will den fromme også Larsens

Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 07:21 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Dvs., at det faktisk er Kim Larsen, som har lavet coverversioner af Lars Strygs numre fra 1958?


Du har et bånd på - der indeholder Åh at være en høne
Det er heller ikke et Kim Larsen nummer

På den aktuelle : Sømanden Will den fromme står der også Kim Larsen som komponist.... men det er han jo ikke

Hvis de plader skal stå i diskografien - så skal alle originalerne til glemmebogen også


Jeg har sakset følgende fra Diskografiens forside: -"Coverversioner" med alle de sange som Gasolin' og/eller Kim Larsen har skrevet musik og/eller tekst til og derefter udgivet, og som en anden kunstner eller gruppe senere har genindspillet og udgivet. Dette indebærer, at sange som "Jeg Ved En Lærkerede", "Den Allersidste Dans" og "Kringsat Av Fiender" ikke medtages, da det er tredjepart, som har skrevet tekst og musik; dette også selvom det må antages, at genindspilleren har været inspireret af Gasolin' eller Kim Larsen - helt undtagelsesvist medtages sangene dog, hvis Gasolin' og/eller Kim Larsen har ændret i originalteksten, og den samme tekstændring bibeholdes i en anden kunstners senere indspilning. Under dette punkt medtages i øvrigt samplinger af Gasolin'- og Kim Larsen-indspilninger.
Du skal hæfte dig ved den fede skrift, for Kim Larsen ændrede "venlige" til "kærlige" i andet vers tredje linie i Franks Jægers original (hvilket bl.a. gav problemer med dennes arvinger), og Lars Stryg synger i sin coverversion også "kærlige".


Okay - så er Sømanden Will den fromme også Larsens

Givetvis...jeg har ikke hørt originalen

Brian 
Aug 23, 2005 Kl. 08:00 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Denne må også findes på en udgivelse .. på vinyl?

Nu kan IrmaGrad slet ikke sove i nat



En cover version af Se Venedig og dø ....


Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 08:30 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Brian wrote:
Denne må også findes på en udgivelse .. på vinyl?

Palmehave Party 1 er udsendt i 1975 på Metronomes billigplade-serie med katalognummer BP 7764. Billigpladeserien startede i 1967 med en tidlig genudsendelse af Steppeulvene, og i de kommende år fulgte interessante grupper som Immigrants, Quacks, Tommy P, Moneymakers, Matadors, Cæsar, Jan Toftlund og Hvalsøspillemændene, men fra omkring 1973-74 omfattede serien kun egentligt danktop, som ingen rigtigt har gidet at registrere, så det er praktisk talt umuligt bare at få et nogenlunde overblik over de sidste plader i serien, som meget vel også kunne omfatte Palmehave Party 2

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 08:31 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Brian wrote:
Denne må også findes på en udgivelse .. på vinyl?

Nu kan IrmaGrad slet ikke sove i nat



En cover version af Se Venedig og dø ....


For at IrmaGrad skal kunne sove i nat kommer der lige et hurtigt taget billede af LP udgaven


Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 08:36 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Brian wrote:
Denne må også findes på en udgivelse .. på vinyl?

Palmehave Party 1 er udsendt i 1975 på Metronomes billigplade-serie med katalognummer BP 7764. Billigpladeserien startede i 1967 med en tidlig genudsendelse af Steppeulvene, og i de kommende år fulgte interessante grupper som Immigrants, Quacks, Tommy P, Moneymakers, Matadors, Cæsar, Jan Toftlund og Hvalsøspillemændene, men fra omkring 1973-74 omfattede serien kun egentligt danktop, som ingen rigtigt har gidet at registrere, så det er praktisk talt umuligt bare at få et nogenlunde overblik over de sidste plader i serien, som meget vel også kunne omfatte Palmehave Party 2

I følge gustavwinckler.dk så er den udsendt på LP i 1978, men der er ingen nærmere informationer om forlag og pladenummer. Jeg kan dog se, at pladen har været på QXL omkring månedsskiftet maj/juni sidste år.

Strengelegen 
Aug 23, 2005 Kl. 09:23 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Brian wrote:
Denne må også findes på en udgivelse .. på vinyl?

Palmehave Party 1 er udsendt i 1975 på Metronomes billigplade-serie med katalognummer BP 7764. Billigpladeserien startede i 1967 med en tidlig genudsendelse af Steppeulvene, og i de kommende år fulgte interessante grupper som Immigrants, Quacks, Tommy P, Moneymakers, Matadors, Cæsar, Jan Toftlund og Hvalsøspillemændene, men fra omkring 1973-74 omfattede serien kun egentligt danktop, som ingen rigtigt har gidet at registrere, så det er praktisk talt umuligt bare at få et nogenlunde overblik over de sidste plader i serien, som meget vel også kunne omfatte Palmehave Party 2

I følge gustavwinckler.dk så er den udsendt på LP i 1978, men der er ingen nærmere informationer om forlag og pladenummer. Jeg kan dog se, at pladen har været på QXL omkring månedsskiftet maj/juni sidste år.


Pladen er indspillet 13/10-1978

Kasper 
Aug 23, 2005 Kl. 11:57 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Fra aktivlisten:
IrmaGrad Læser emnet "sover IrmaGrad ?" 2 hours 37 minute(s) 22 second(s) ago
Godnat, og sov godt


IrmaGrad 
Aug 24, 2005 Kl. 12:04 AM
Re: sover IrmaGrad ?

LOL

Irmagrad never sleeps - for nu at citere en berømt plade!

I'll be back! Sådan er jeg selv blevet citeret af en vis Arnold i en film engang...eller var det omvendt?

I kan vente jer!

:)


Kasper 
Aug 24, 2005 Kl. 12:18 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
I kan vente jer!

Jaja, jeg giver et par øl, hvis du kan fremskaffe noget lignende:
MS 103 I'm Gonna Get You/Join The Party
T 7257 I Wanna Know/Okay
Godt trip...
Imens må vi stille os tilfreds med singler af denne "simple" sjældenhed: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19626375

IrmaGrad 
Aug 24, 2005 Kl. 08:45 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Kasper, Kasper Kasper.......

Du må lære at være mere præcis.....

Hvor mange håndfulde skal du bruge af hver af de nævnte?

:)


Strengelegen 
Aug 25, 2005 Kl. 09:08 PM
Re: sover IrmaGrad ?

.. for når jeg først får begyndt så kan jeg ikke holde op 5



Til privatfest med Tonny & Kurt
Talent T4smc 403
Indeholder : Dagen før


Brian 
Aug 25, 2005 Kl. 09:43 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Waav .. en 3. alternativ ... Kasper får travlt


Brian 
Aug 25, 2005 Kl. 09:59 PM
Re: sover IrmaGrad ?




Brian 
Aug 25, 2005 Kl. 10:36 PM
Re: sover IrmaGrad ?




IrmaGrad 
Aug 25, 2005 Kl. 10:36 PM
Re: sover IrmaGrad ?



Irmagrad sover aldrig!!!!!!!!!!!!!


Brian 
Aug 26, 2005 Kl. 12:42 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:


Irmagrad sover aldrig!!!!!!!!!!!!!

Slå til pris 750 kr. er det for hele serien

hele serien alle 18 kassetter kan dog stadig købes ny folieret i ubrudt emballage for 99,50 pr. stk.

IrmaGrad 
Aug 26, 2005 Kl. 09:36 AM
Re: sover IrmaGrad ?

undtagen nr. 17, den kan fåes for en 20!

Jewg har da også haft et tørklæde på QXL med en slå til nu pris på 1.000.000 ! (den var der så ikke lige nogen der benyttede sig af....men jeg synes da at særligt rige mennesker også skal have mulighed for at fornøje sig med deres penge)

anyway, med dette lille eksempel er det vist med al tydelighed illustreret at "Irmagrad never sleepe" for nu at citere Niel Young!

:)


Bent 
Aug 26, 2005 Kl. 10:52 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
undtagen nr. 17, den kan fåes for en 20!

Jewg har da også haft et tørklæde på QXL med en slå til nu pris på 1.000.000 ! (den var der så ikke lige nogen der benyttede sig af....men jeg synes da at særligt rige mennesker også skal have mulighed for at fornøje sig med deres penge)

anyway, med dette lille eksempel er det vist med al tydelighed illustreret at "Irmagrad never sleepe" for nu at citere Niel Young!

:)

Neil sagde IKKE IRMAGRAD - men "Rust never Sleeps".... Et kanon album med den fantastiske sang "Hey hey my my" (out of the blue) på side 1 i akustisk version og "Hey hey my my" (into the black)" som sidste sang på side 2 I HAMMER ROCK :o)

Men IRMAGRAD står ikke hverken under Thanks eller tracklist

[Edited by Bent på Aug 26, 2005 Kl. 10:53 AM]

Jakob B 
Aug 26, 2005 Kl. 11:49 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Ja... En klassiker af rang! Den hedder forresten My my, hey hey (out of the blue). Bare for at være pertentlig


IrmaGrad 
Aug 26, 2005 Kl. 12:06 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Jeg er ikke i tvivl om at Niel mente Irmagrad...det er åbenlyst!

:)


Bent 
Aug 26, 2005 Kl. 12:13 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Jeg er ikke i tvivl om at Niel mente Irmagrad...det er åbenlyst!

:)

Neil optrådte MOD IRAK og dens Korrupte ministres laden og gören så NEJ Jens han har bestemt IKK tänkt på Informationsminister i Korrupte Irakiske Fohavende ... I denne SAG....


IrmaGrad 
Aug 26, 2005 Kl. 08:10 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Jeg kan se på dit svar at dine opslagsværker må være på finsk! Så vil du vel også påstå at du ikke kender hittet med Gasolin "Inga, Katinka og smukke Irmagrad"??


Kasper 
Aug 26, 2005 Kl. 08:20 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
"Inga, Katinka og smukke Irmagrad"??

...på sin Kildemoes (du har vel næppe en Harley)

IrmaGrad 
Aug 26, 2005 Kl. 09:55 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Det er rigtigt! Jeg kan se at du også har set Kit Larsens originale håndskrevne tekst!


Kasper 
Aug 26, 2005 Kl. 10:00 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Kit Larsens

"m" og "t" er også næsten ved siden af hinanden på tastaturet.

Kasper 
Aug 26, 2005 Kl. 10:04 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Det er rigtigt! Jeg kan se at du også har set Kit Larsens originale håndskrevne tekst!

Selvfølgelig...du hang jo allerede ud i '72-'73...
På engelsk var det vel noget med Inga, Katinka and Groovy Irmgardz on his Winther...
We Can Love You...

IrmaGrad 
Aug 26, 2005 Kl. 10:13 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Nu var det så Kit der skrev denne tekst, hun var i sin tid køkkendame på Frederikssundsvejens skole. Jeg tror nu aldrig at denne er oversat til engelsk, muligvis tænker du på Irmagrad the jackpot? Eller muligvis den smukke "Stakkels Irmagrad"?...eller er det mon "Irmagrad mama mia"

ja, der er jo mange gode sange at vælge imellem...


Kasper 
Aug 26, 2005 Kl. 10:15 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Stakkels Irmagrad

Netop!

IrmaGrad 
Aug 26, 2005 Kl. 10:22 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Ja, den er god med dig....det er selvfølgelig "Just tell her Irmagrad said hello"...gode gamle Bob Dillan....

:)


Brian 
Aug 28, 2005 Kl. 01:46 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:


Irmagrad sover aldrig!!!!!!!!!!!!!


Thi hehehe han hoppede sgu på den også .. tillykke

IrmaGrad 
Aug 28, 2005 Kl. 02:12 PM
Re: sover IrmaGrad ?



I say nothing


Brian 
Aug 28, 2005 Kl. 02:28 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Er der mon penge i det her

Raster af position- og blinklyseglas fra Kjukken’s lastbil foran i højre side .....

der ramte en lygtepæl klokken ca. 23.30 på sit sidste besøg på BornØ.


IrmaGrad 
Aug 28, 2005 Kl. 02:37 PM
Re: sover IrmaGrad ?



ja, det skulle ikke undre mig...men for en sikkerheds skyld bør du også fælde lygtepælen og lade den indgå i lot'et

:)


Strengelegen 
Aug 28, 2005 Kl. 05:50 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Ja, den er god med dig....det er selvfølgelig "Just tell her Irmagrad said hello"...gode gamle Bob Dillan....

:)


Det var Elvis der indspillede Just tell her Jim said hello

Kasper 
Aug 28, 2005 Kl. 05:54 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
IrmaGrad wrote:
Ja, den er god med dig....det er selvfølgelig "Just tell her Irmagrad said hello"...gode gamle Bob Dillan....

:)


Det var Elvis der indspillede Just tell her Jim said hello

Jaaa...Bob Dylan, det var vist ham, som blev medlem af Steppeulvene efter, at Eik Skaløe tog til Indien

IrmaGrad 
Aug 28, 2005 Kl. 07:47 PM
Re: sover IrmaGrad ?

næh...Bob var pedel på Frederikssundsvejen Skole engang for længe siden..... Elvis var det ham der var bademester på Bellahøj Friluftsbad?......


Brian 
Aug 28, 2005 Kl. 08:32 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Nu har jeg gjort det igen



MOWI 1181181
Søren Post
Amanda


Kasper 
Aug 28, 2005 Kl. 08:52 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Brian wrote:
Nu har jeg gjort igen

Det er da i det mindste noget, at I ikke oplyser farven, konsistensen, mængden og stedet, hvor I gør...og jeg vil slet ikke høre om I bliver opstemt af dele oplysningerne med os andre

IrmaGrad 
Aug 28, 2005 Kl. 09:06 PM
Re: sover IrmaGrad ?

bummelum og bummelummelumbum og bum og bum og bum og bummelum


Strengelegen 
Sep 18, 2005 Kl. 06:53 AM
Re: sover IrmaGrad ?




Dansk Top Favoritter
LJ Music LJ 512
Udsendt 1977
Indeholder :
Hva´ gør vi nu
Bessefar


IrmaGrad 
Sep 18, 2005 Kl. 10:00 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Kig her:


Kasper 
Sep 18, 2005 Kl. 07:32 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Kig her:

Da jeg så ovenstående auktion for første gang, så undrede jeg mig over din beskrivelse, men nu hvor jeg også har set dit svar til en potentiel byder, så er der ikke længere tvivl om, at IrmaGrad sover!

Seve 
Sep 18, 2005 Kl. 10:36 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Irmagrad sover absolut ikke. Se de skarpe svar han her giver :

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=20086240


IsMan 
Sep 21, 2005 Kl. 02:23 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Flere nyheder..

kig her: http://www.skifan.is/Skifan/Music/product.aspx?SKU=WI001

For dem der ikke forstår islandsk, så står der: "Peturs sidste plade. Her synger han Kim Larsen sange med islandske tekster. Gamle venner kiggede forbi og lavede pladen færdig."

Det skal lige siges at Petur døde sidste år, i en tidlig alder.

Tracklisten ser sådan ud (danske navne):
1. Tantes Olgas briller
2. Moster
3. Susan Himmelblå
4. Det summer
5. Papirklip
6. Romantik
7. De smukke unge mennesker
8. Jutlandia
9. Sømand ombord
10. Sommerregn
11. Rita
12. Sjølund
13. Hvileløse hjerte
14. Midt om natten
15. Om lidt

Mvh,
Isman

[Edited by IsMan på Sep 21, 2005 Kl. 02:33 PM]


Brian 
Sep 21, 2005 Kl. 03:11 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Den lyder for spændende, tak for oplysningen

250 kr. i forsendelse


IsMan 
Sep 21, 2005 Kl. 03:19 PM
Re: sover IrmaGrad ?

250 kr?? Snakker vi danske eller islandske kroner?
Cd'en koster 1999 ISKR (ca. 200 DKR) og hvis nogen er intresseret kan jeg bestille par eksemplar hjem, og så sende videre til vedkommende.

Mvh,
Isman


Brian 
Sep 21, 2005 Kl. 03:40 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IsMan wrote:
250 kr?? Snakker vi danske eller islandske kroner?
Cd'en koster 1999 ISKR (ca. 200 DKR) og hvis nogen er intresseret kan jeg bestille par eksemplar hjem, og så sende videre til vedkommende.

Mvh,
Isman

Vi snakker om det beløb der står inde på hjemmesiden
Jeg har bestilt et eksemplar ialt 2249 kr. ca. 230 Dkr.

Mvh.
Brian

[Edited by Brian på Sep 21, 2005 Kl. 03:41 PM]

IsMan 
Sep 21, 2005 Kl. 03:46 PM
Re: sover IrmaGrad ?

230 DKR er ikke så ringe, når vi snakker cd + forsendelse fra Island. Så kan folk jo bare gøre ligesom du gør og bestille via deres hjemmeside.

Mvh,
Isman


Brian 
Sep 21, 2005 Kl. 04:04 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IsMan wrote:
230 DKR er ikke så ringe, når vi snakker cd + forsendelse fra Island. Så kan folk jo bare gøre ligesom du gør og bestille via deres hjemmeside.

Mvh,
Isman

Jaa ... jeg måtte så lige bruge lidt tid på at oversætte ordene ved registreringen ... emailadresse først, password og gentag password og så fornavn efternavn og telefonnummer nedunder. Bagefter indtaster man navn og adresse ved bestillingen så skal det lige være hvis man ikke har et kreditkort (Visa) man ikke selv kan bestille

IsMan 
Sep 21, 2005 Kl. 04:38 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Det lyder nemt nok


Strengelegen 
Nov 16, 2005 Kl. 08:13 PM
Re: sover IrmaGrad ?




Indeholder : Gare du nord


Brian 
Nov 16, 2005 Kl. 08:28 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:



Indeholder : Gare du nord


Mester IrmaGrad, Mester IrmaGrad
sover du, sover du?
Hører du ej klokken, hører du ej klokken:
Bim - bam - bum, bim - bam - bum

Ditte 
Nov 17, 2005 Kl. 10:27 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Brian wrote:

Mester IrmaGrad, Mester IrmaGrad
sover du, sover du?
Hører du ej klokken, hører du ej klokken:
Bim - bam - bum, bim - bam - bum



Many distinguished people were pressent and many famous names were here but IrmaGrad, there are a lot of ways of saying that. a blind for or a cloak for

Kh

Ditte

Kasper 
Nov 17, 2005 Kl. 07:24 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:



Indeholder : Gare du nord

Er det en promo? Så vidt jeg kan se, så er der et album på vej, hvoraf den første single med samme titel som den på billedet skulle være nært forekommende.

Strengelegen 
Nov 17, 2005 Kl. 08:39 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Strengelegen wrote:



Indeholder : Gare du nord

Er det en promo? Så vidt jeg kan se, så er der et album på vej, hvoraf den første single med samme titel som den på billedet skulle være nært forekommende.


Nej - det er ikke en promo - den blev udgivet i sommers

En mangel mere :

Kasper 
Nov 17, 2005 Kl. 08:46 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Henning, det ville helt klart være en fordel, om du mailede mig alle de relevante billeder og informationer - evt. samtidigt med at du poster det eller dele heraf her i forummet. Med de informationer, som jeg har pt., så kan jeg faktisk ikke lave en fuld oprettelse af de to medier.


Brian 
Nov 17, 2005 Kl. 09:46 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Souvenirs: Da King blev kørt ned

Sony Music 519837 2, 2005


Strengelegen 
Jan 18, 2006 Kl. 10:31 PM
Re: sover IrmaGrad ?

- også i det nye år sover IrmaGrad videre
Mens jeg har fundet endnu en guldklump :


- som indeholder : Gör mig lycklig nu


Ditte 
Jan 18, 2006 Kl. 10:40 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
- også i det nye år sover IrmaGrad videre
Mens jeg har fundet endnu en guldklump :


- som indeholder : Gör mig lycklig nu


Power napping.... Det er så moderne

Strengelegen 
Feb 08, 2006 Kl. 08:57 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Z-Z-Z-Z-Z-Z......



indeholder Marken er høstet


IsMan 
Apr 03, 2006 Kl. 04:41 PM
Re: sover IrmaGrad ?

http://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=2&ProductNr=104734


Brian 
Apr 03, 2006 Kl. 04:53 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IsMan wrote:
http://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=2&ProductNr=104734



Måsske det er diskografen der

Lyt til cd'en her :
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=472924

IsMan 
Apr 03, 2006 Kl. 05:15 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Måske er han bare træt efter mange års slid


IrmaGrad 
Apr 05, 2006 Kl. 07:39 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Jeg er slet ikke træt, men jeg har i høj grad opnået mit mål: At få andre til at finde en masse guf til diskografien! (det kan vi jo alle sammen være glade for)

Men stol trygt på at jeg ikke sover, jeg har bare alt for travlt til at smide de MANGE nyopdagelser jeg har afsted.


Strengelegen 
Jul 08, 2006 Kl. 09:17 PM
Re: sover IrmaGrad ?



Indeholder Dagen før + Kongens have


Strengelegen 
Aug 20, 2006 Kl. 07:22 AM
Re: sover IrmaGrad ?



Indeholder Papirsklip + at de har skrevet at det er Kim Larsen der har lavet Jeg bor til leje på Haveje


Brian 
Aug 20, 2006 Kl. 12:12 PM
Re: sover IrmaGrad ?


Strengelegen 
Sep 20, 2006 Kl. 07:23 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Mens IRMAGRAD har set Gaolin´ filmen har jeg fundet denne sjældenhed




Indeholder Papirsklip
Udsendt på Combi sound 111184
Udsendt 1984


Strengelegen 
Sep 20, 2006 Kl. 07:27 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Strengelegen wrote:
Mens IRMAGRAD har set Gaolin´ filmen har jeg fundet denne sjældenhed




Indeholder Papirsklip
Udsendt på Combi sound 111184
Udsendt 1984


Inden ZOOM kommer efter mig : her er det S - der mangler i Gasolin´

IrmaGrad 
Sep 20, 2006 Kl. 08:14 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Jeg har sagt det før - IRMAGRAD sover aldrig - eller som Niel Young så smukt har udtrykt det "Irmagrad never sleeps" - bemærk hvem der var først med nyheden om DVD'en.....og så er der de mange nyheder jeg har liggende men ikke har tid til at liste, men der skal ikke være tvivl om at 2500 er indenfor rækkevidde!
:)


Strengelegen 
Sep 24, 2006 Kl. 07:27 AM
Re: sover IrmaGrad ?



De glade sønderjyder
De glade sønderjyder 4
Tewa 1694

indeholder : PAPIRSKLIP


Strengelegen 
Sep 24, 2006 Kl. 06:39 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Her er de 3 billeder der mangler til Magnus fra Helsingør :



1.Jeg var vidunderbarn
2.Det lille røde lys i mit vindue
VITA 1
udsendt i 1982


Strengelegen 
Sep 27, 2006 Kl. 08:20 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Her er lidt mere til diskografien :


Strengelegen 
Sep 28, 2006 Kl. 09:18 PM
Re: sover IrmaGrad ?

- og lidt mere til diskografien :


Artemis 
Sep 29, 2006 Kl. 04:04 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Jeg er slet ikke træt, men jeg har i høj grad opnået mit mål: At få andre til at finde en masse guf til diskografien! (det kan vi jo alle sammen være glade for)

Men stol trygt på at jeg ikke sover, jeg har bare alt for travlt til at smide de MANGE nyopdagelser jeg har afsted.




Sleeping beauty; Like Sadam having people doing the dirty
work

Strengelegen 
Sep 30, 2006 Kl. 07:59 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
IrmaGrad wrote:
Men stol trygt på at jeg ikke sover, jeg har bare alt for travlt til at smide de MANGE nyopdagelser jeg har afsted.



Hvad med bare en enkelt nyopdagelse

Her har jeg fundet endnu en :


Strengelegen 
Okt 02, 2006 Kl. 08:21 AM
Re: sover IrmaGrad ?

det bliver ved med at vælte frem med mangler & nye ting til diskografien :


Brian 
Okt 02, 2006 Kl. 10:13 AM
Re: sover IrmaGrad ?

Den svenske Krig & Kærlighed havde du ikke også den på kassette ?? mangler også


Strengelegen 
Okt 02, 2006 Kl. 12:12 PM
Re: sover IrmaGrad ?

Citér:
Brian wrote:
Den svenske Krig & Kærlighed havde du ikke også den på kassette ?? mangler også



Strengelegen 
Okt 05, 2006 Kl. 07:08 AM
Re: sover IrmaGrad ?


Strengelegen 
Okt 06, 2006 Kl. 10:49 AM
Re: sover IrmaGrad ?

.....mens vi venter på IrmaGrad´s næste "fund" :


Strengelegen 
Okt 09, 2006 Kl. 10:03 AM
Re: sover IrmaGrad ?




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)