Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Kim Larsen citater [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=2080]

kristiangb 
Jul 06, 2005 Kl. 01:26 AM
Kim Larsen citater

Hey

Jeg kan se at nogle af jer har nogle citater stående som signature på jeres beskeder men tænkte på om i ikke ligger inde med flere guldkorn. Ting han siger til koncerterne, til medierne eller noget helt andet måske.


jesper 
Jul 06, 2005 Kl. 07:15 AM
Re: Kim Larsen citater

jeg var faktisk igang med at samle nogle

som skulle laves på en side, hvis der var nok og det kunne laves så det ikke blev noget juks... men kunne være supert hvis folk skrev nogle citater, og gerne hvor/hvornår de læste/hørte dem


Mathilde 
Jul 06, 2005 Kl. 07:15 AM
Re: Kim Larsen citater

Du milde himmel


jesper 
Jul 06, 2005 Kl. 07:20 AM
Re: Kim Larsen citater

du milde himmel hvad blå mathilde ?

man må lave alternativer nu hvor copydan nørderne hellere end gerne vil sende trusler... så må det blive nogle lidt mindre fyldte sider, men hellere det end ingen ??


Mathilde 
Jul 06, 2005 Kl. 07:23 AM
Re: Kim Larsen citater

Det var nu et citat. Prøv at hør et interwiev med Larsen fra 90'erne, der siger han det til hvert 2. sætning næsten..

Mælk på flasker og kvinder i højhælede sko!

[Edited by Mathilde på Jul 06, 2005 Kl. 07:23 AM]


Mads 
Jul 06, 2005 Kl. 09:12 AM
Re: Kim Larsen citater

Hvis man tror på det, så er det der, hvis man ik tror på det, så er det der måske alligevel


KnOrr 
Jul 06, 2005 Kl. 05:45 PM
Re: Kim Larsen citater

http://www.kjukken.dk/opslagstavlen/viewtopic.php?TopicID=1110&page=0#14079

Tjek dette link


Arnold 
Jul 06, 2005 Kl. 06:19 PM
Re: Kim Larsen citater

En god cigar blandt venner....... osv


Brian4291 
Jul 06, 2005 Kl. 06:42 PM
Re: Kim Larsen citater

Citér:
Mads wrote:
Hvis man tror på det, så er det der, hvis man ik tror på det, så er det der måske alligevel

Hov en der jo næsten brugt

[Edited by Brian4291 på Jul 06, 2005 Kl. 06:43 PM]

clausen 
Jul 07, 2005 Kl. 04:54 PM
Re: Kim Larsen citater

øl fisse og horn musik


Bjalle 
Jul 08, 2005 Kl. 10:24 PM
Re: Kim Larsen citater

og det med godnat det mente vi, mine damer og herre tak for i aften.................

engang for mange mange år siden spillede jeg rytmeguitar i et orkester der hed galoin som hverken kunne spille eller lad være...........


Stougaard 
Jul 09, 2005 Kl. 12:36 PM
Re: Kim Larsen citater

Citér:
Bjalle wrote:
og det med godnat det mente vi, mine damer og herre tak for i aften.................

engang for mange mange år siden spillede jeg rytmeguitar i et orkester der hed galoin som hverken kunne spille eller lad være...........



Hmm tror nu han siger : Gasolin'

Bjalle 
Jul 10, 2005 Kl. 12:27 AM
Re: Kim Larsen citater

ja det mener jeg da han gør.


Mads 
Jul 10, 2005 Kl. 10:55 AM
Re: Kim Larsen citater

Jeg ved godt hvad der er galt med os mænd. Grunden til at vi er som vi er, det er fordi at det første vi oplever i vores liv det er at vi kommer ud gennem et VARMT SAFTIGT HUL !!! Hvorpå et par blide kvindehænder løfter os op til en pat, som vi kan ligge og sutte og babbe på, UDEN FØRST OG SPØRGE OM LOV ! Og så er der en blid kvindestemme der siger: Er han ikk bare sød jaja det kræver sgu karakterstyrke at blive bøsse. Vi andre vi må ned på knæ foran disse vidunderlige, velduftende grusomme skønheder og sige: GØR MIG LYKKELIG !!! fra 2004

Vi vil gerne synge en sang der handler om mandens bøn til kvinden !!! OH LYT I DANSKE KVINDER, LYT TIL MANDENS BØN NÅR HAN LIGGER PÅ SINE GRÆDEKNÆ OG SIGER: Gør mig lykkelig ! Fra 2001

[Edited by Mads på Jul 10, 2005 Kl. 11:01 AM]


Mads 
Jul 10, 2005 Kl. 11:03 AM
Re: Kim Larsen citater

Jeg har en god en !

Mine damer og herer, godaften og velkommen !


Kent 
Jul 10, 2005 Kl. 09:58 PM
Citater

Det ville da være en god ide med en "citat-side"
Mange af citaterne står den gode mand jo ikke selv for, men når Larsen "låner" et citat et sted kan man bide sig selv i rumpetten på, at han har tænkt godt og grundigt over citatets budskab.....og det giver citatet en helt ny dimension.
Ta´nu f.eks.; ENHVER TID ER DEN BEDSTE
eller; VEJRET ER GODT SÅLÆNGE DET KAN TRÆKKES
Jo jo, det er vise ord, hevet direkte ud af Larsens
tomme-tykke almanak om hvordan livet skal leves...og hvor har han ret !!!

[Edited by Kent på Jul 10, 2005 Kl. 10:01 PM]




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)