Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Mix med Kim Larsen [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=173]

Christian 
Apr 05, 2004 Kl. 08:13 AM
Mix med Kim Larsen

Hejsa,
Ved ikke om Megamix er den samme som nedenstående, men her på er i hvert fald et Kim Larsen - mix med en del Larsen og Gassange. Og denne CD er skam fuldt ud lovlig og kan købes på ww.cdskiven.dk :)

Fede Finn og Funny Boyz "Simply the best vol. 1"

/Christian


Christian 
Apr 05, 2004 Kl. 08:17 AM
Anmeldelse

Anmeldelse fra Kalundborg Folkeblad
22. november 2003

Af Søm


Fede Finns party mix


Lennart "altid-god-for-en-frisk-bemærkning" Johannessen er fra Regstrup, og han er på tæerne med et nyt showbizz-projekt. Den lokale reklamemand huskes blandt andet for medvirken i orkestrene Family Swingers og Boulevard samt for glansroller med særlig appel til det yngre publikum i en piratudgave af Bamse og Kylling og som blikkenslageren Super Mario. Nu er han på banen i musiksammenhæng igen – sammen med Jørn Rosenville, hvis herkomst vi ikke kender,

Tilsammen kalder de to sig Fede Finn & Funny Boyz, og det erklærede formål med skiven – der hedder "Simply The Best Vol. 1" – er at lave fest i gaden og sætte fut i fejemøget. Det sker fortrinsvis med nogle lange mix stykket sammen af småbidder af numre fra Kim Larsen, John Mogensen, Thomas Helmig, Gnags og Blues Brothers. Det er med andre ord superligaen, der tages op og hyldes af et par herrer fra den mere ydmyge ende af herakiet.

Ved en fest for "de unge på fyrre", skal skiven sikkert nok gøre lykke, når dansegulvet kalder. Også selvom Kim Larsen / Gasolin og John Mogensen virker noget mere oplagte som inspirationskilder end Peter AG og Thomas Helmig, der tilhører en anden musikalsk boldgade, som Fede Finn har lidt svært ved at føle sig hjemme i.

Klart bedst og mest swingende er – efter overtegnedes mening – det afsluttende otte minutters Blues Brothers – medley. Det rykker



Der er også et par numre af egen avl med. Blandt andet en ret klæbrig sag med navnet "Ta’ Mig", der lyder som noget for et pubertetspublikum og efter sigende har det gjort stor lykke og været et hit på nogle lokalradioer i Nordjylland. Så det er på alle måder en blandet landhandel, Fede Finn bestyrer på denne cd.


Fede Finn & Funny Boyz


"Simply The Best Vol. 1"

Beach Record


KnOrr 
Apr 05, 2004 Kl. 10:35 AM
Re: Mix med Kim Larsen

Hvilken sang starter mix'en med? For hvis den starter med "Rabalderstræde", så tror jeg vi snakker om den samme...


Seve 
Apr 05, 2004 Kl. 01:05 PM
Re: Mix med Kim Larsen

Det er ikke den samme

Mvh
Seve


Christian 
Apr 05, 2004 Kl. 01:14 PM
Re: Mix med Kim Larsen

Det mix jeg har hørt er i hvert fald med både Rabalderstræde og Leningrad - nogen der ved, hvilket ét af de to tidligere nævnte, det mon kan være?

/Christian


KnOrr 
Apr 06, 2004 Kl. 05:42 PM
Re: Mix med Kim Larsen

Jeg tror altså vi snakker om det samme.. Desuden har jeg ikke hørt om andre mix.. Er "Dengang da jeg var lille" også deri?




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)