Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Gasolin' i Berlingske idag [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1375]

oldie 
Jan 20, 2005 Kl. 08:16 AM
Gasolin' i Berlingske idag

I dagens udgave af Berlingske er der 2 sider om Gasolin' i deres Kultur-tillæg.

Det er instruktøren Anders Østergård, der er igang med at lave en dokumentarfilm om benzindrengene.

Citat "Alle 4 'gasser' har indvilget i at medvirke, og der ligger allerede nu interview, hvor de hver for sig fortæller deres historie om bandet"

Anders efterlyser forøvrigt levende billeder af bandet, så hvis noget har noget de ønsker med kan de henvende sig til Helle Winther på Cosmo film HW@cosmo.dk

Lyder spændende og jeg glæder mig allerede


Larsen 
Jan 20, 2005 Kl. 09:03 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Here we go http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=529528/


Sørland 
Jan 20, 2005 Kl. 11:06 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag



KANON - Gleder meg til filmen allerede

[Edited by Sørland på Jan 20, 2005 Kl. 06:05 PM]


kimzoom 
Jan 20, 2005 Kl. 12:08 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

kanon


Mads 
Jan 20, 2005 Kl. 01:43 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Nice


Knaldperlen 
Jan 20, 2005 Kl. 02:02 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Det bliver alt for godt


gas3 
Jan 20, 2005 Kl. 03:10 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag


så blir det alligevel jul


Kiron 
Jan 20, 2005 Kl. 04:19 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Det var dagens højdepunkt, glæder mig allerede.


Denner2 
Jan 20, 2005 Kl. 04:29 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Det lyder jo rigtig godt! Lad os håbe den også kommer på dvd en dag


clausen 
Jan 21, 2005 Kl. 04:42 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

alt for lækkert...


Lille Jepper 
Jan 21, 2005 Kl. 06:43 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Det er simpelthen det bedste der kunne ske, for Gasolin fan. Lad os håbe den bliver proppet med masser af ekstra materiale, og da DR støtter projektet, også hoster op med alt de har liggende på lager... Fuck det ku være fedt


oldie 
Jan 21, 2005 Kl. 06:58 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Ja, lad os håbe at DR ryster posen og lader en masse "julegodter" drysse ud til de hungrende fans.


gas3 
Jan 21, 2005 Kl. 07:39 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag


det blir det bedste til mig og mine venner


Michael Jensen 
Jan 21, 2005 Kl. 10:18 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Citér:
Denner2 wrote:
Det lyder jo rigtig godt! Lad os håbe den også kommer på dvd en dag


Det er planen.....

hsanders 
Jan 21, 2005 Kl. 04:20 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Hvor er det fedt mand


Sørland 
Jan 22, 2005 Kl. 12:00 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Citér:
Michael Jensen wrote:
Citér:
Denner2 wrote:
Det lyder jo rigtig godt! Lad os håbe den også kommer på dvd en dag


Det er planen.....


Håper DVD'en får alternativ tekstning for oss "utlendinger"...for den vil sikkert selge rimelig godt både i Norge og Svergie...

Mads 
Jan 22, 2005 Kl. 08:00 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Citér:
oldie wrote:
I dagens udgave af Berlingske er der 2 sider om Gasolin' i deres Kultur-tillæg.



Det var der også i vores lokal avis en halv side !

Denner2 
Jan 24, 2005 Kl. 10:09 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Der blev snakket om dokumentarfilmen i Godmogrendanmark i dag (24.01.05). Manden bag filmen og Franz var i studiet. Så desværre ikke hele indslaget


Sørland 
Jan 24, 2005 Kl. 04:13 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

http://www.soundvenue.com/news.asp?id=2800


Sørland 
Jan 24, 2005 Kl. 04:16 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

http://www.dr.dk/kultur/indexfilm.asp?articleID=37634&articleTypeID=4&SubjectID=98&site

[Edited by Sørland på Jan 24, 2005 Kl. 04:18 PM]


Mathilde 
Jan 24, 2005 Kl. 04:54 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Burde denne side ikke hedde www.gasolin.dk i stedet for kjukken.dk


Michael Jensen 
Jan 24, 2005 Kl. 05:07 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Gasolin er jo også Kim Larsen relateret, lissom opslagstavlen er til for Gas/Larsen relaterede ting...... Så nej det burde den ikke, det er fint nok at den hedder www.kjukken.dk desuden er www.gasolin.dk taget.


Mathilde 
Jan 24, 2005 Kl. 05:09 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Men der mangler da meget som omhandler Kjukken. Hvor er f.eks den nye turneliste? Der er kommet ekstra koncert i Aalborg... Det burde da stå på siden...
Men ok nyhedsside er den jo ikke??
Kim Larsen spiller stadig med kjukken mens den gasolinfilm ligger langt ud i fremtiden...


KnOrr 
Jan 24, 2005 Kl. 05:14 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Citér:
Mathilde wrote:
Men der mangler da meget som omhandler Kjukken. Hvor er f.eks den nye turneliste? Der er kommet ekstra koncert i Aalborg... Det burde da stå på siden...
Men ok nyhedsside er den jo ikke??
Kim Larsen spiller stadig med kjukken mens den gasolinfilm ligger langt ud i fremtiden...


.. Men Mathilde, du kunne jo have postet 2 indlæg så, og have fortalt om disse 2 ting.. Hvis ikke andre er/var klar over det
Det er da ihvertfald så relevant som det overhovede kan blive!

Mvh KnOrr

Mathilde 
Jan 24, 2005 Kl. 05:29 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

næh det undrer mig bare, at der ikke er lagt en turneplan ud.... men den står på den officielle så den bruger jeg bare....

Der står turne 2004 og 2003, men det vigtigste mangler - de koncerter som bliver spillet til sommer. Men der er åbenbart ikke så interessant, at de skal lægges op.
Jeg har jo i øvrigt min egen side, hvor jeg lægger disse ting op... Så jeg mangler ikke info om dem såmænd.

Jeg undrer mig bare...


KnOrr 
Jan 24, 2005 Kl. 05:42 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Citér:
Mathilde wrote:
næh det undrer mig bare, at der ikke er lagt en turneplan ud.... men den står på den officielle så den bruger jeg bare....

Der står turne 2004 og 2003, men det vigtigste mangler - de koncerter som bliver spillet til sommer. Men der er åbenbart ikke så interessant, at de skal lægges op.
Jeg har jo i øvrigt min egen side, hvor jeg lægger disse ting op... Så jeg mangler ikke info om dem såmænd.

Jeg undrer mig bare...


Jeg tror såmænd også den bliver lagt ud, men jeg tillader mig at gætte på, at Jesper ikke har tid til det!
Men jo Mathilde, jeg vil gerne give dig ret i at der er meget Gasolin'-snak på dette board.. Men så længe der ikke er nogle deciderede nyheder eller andet info om Kjukken, gir det vel sig selv at ingen poster indlæg om dem så ofte!

Men at det gør noget der er meget Gasolin' snak på boardet, synes jeg BESTEMT ikke - men igen, JKP ville jo også gerne ha' kaldt siden for kimlarsen.dk, men af go' grund kan han jo ikke det

Mvh KnOrr

hsanders 
Jan 24, 2005 Kl. 07:23 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Gasolin'-filmen er vel det mest relavante, da det lige er blevet offentliggjort! Men nu handler dette forum vel om Kim Larsen og alt hvad han foretage rog har foretaget sig..

Og der sker sgu' paradoksalt nok mere i Gasolin' end i Kjukken..


Sørland 
Jan 24, 2005 Kl. 07:34 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Personlig gleder jeg meg MINST like mye til Gasolin' filmen som jeg faktisk gjør til neste Kjukken cd. Sånn er det bare.

Det er bare helt MAGISK at der endelig kommer enn sånn utgivelse fra dette FANTASTISKE band som ALDRI går ut på dato.


Mathilde 
Jan 24, 2005 Kl. 07:37 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Det er jo naturligt nok, da Kim Larsen og Kjukken holder ferie.
Sommer- og vinterturné, en koncert i London, en ny CD.... hvad er det lige for aktiviteter der snakkes om, at der ikke sker??

Gasolin har det nemt, alle de ting de udgiver igen og igen er jo indspillet .


hsanders 
Jan 25, 2005 Kl. 10:08 AM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Sørland:

Yep - den film er nok det jeg glæder mig mest til i år indenfor min Kim Larsen interesse..


Michael Jensen 
Jan 25, 2005 Kl. 04:44 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Citér:
Mathilde wrote:
Det er jo naturligt nok, da Kim Larsen og Kjukken holder ferie.
Sommer- og vinterturné, en koncert i London, en ny CD.... hvad er det lige for aktiviteter der snakkes om, at der ikke sker??

Gasolin har det nemt, alle de ting de udgiver igen og igen er jo indspillet .


Både den nye cd og koncerten i London har været diskuteret og postet på boardet for længe siden.....

hsanders 
Jan 25, 2005 Kl. 05:07 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Og ellers kan du jo selv oprette tråde om dine nævnte emner..


Mathilde 
Jan 25, 2005 Kl. 05:16 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Det har jeg nu ikke tænkt mig.

Det jeg mener er, at der burde være en nyhedsside, hvor man kan finde relevante nyheder. Som helt ny gæst er det jo ikke til at finde rundt i diverse indlæg, hvis man bare gerne ville vide f.eks. hvor Kjukken spiller i sommer, at der kommer en film om Gasolin eller at der kommer endnu en box.

Det er jo ikke alle som gider læse samtlige indlæg om tegninger, fester osv. men bare vil vide noget konkret. Jeg kender flere der ikke rigtig synes denne side er til noget for at sige det ærligt. For der mangler et overblik over konkrete ting som koncerter og nyheder af anden karakter.


hsanders 
Jan 25, 2005 Kl. 05:24 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Jeg giver dig ret i, at kjukken.dk kunne bruge en nyhedsside. Men det har ikke rigtig noget med boardet at gøre - her diskuterer vi forskellige ting og sager inklusivt nyheder selvfølgelig.

Men en nyhedsside/koncertliste på kjukken.dk ville bestemt ikke være dårligt - Det er jeg bestemt enig i.


KnOrr 
Jan 25, 2005 Kl. 05:47 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

.. Tjaa, men de nyheder der er, indgår jo som en helhed på opslagstavlen!
Personligt vil jeg synes det vil blive for meget hvis vi både havde en side med nyheder, og en side med alt muligt andet Kim Larsen/Gasolin'/Kjukken-snak.
- Jeg synes det er en god blanding med tilbageblik og nyheder på et og samme board

Mvh KnOrr


hsanders 
Jan 25, 2005 Kl. 05:58 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

Jeg snakker ikke om at splitte boardet ad. Det jeg synes kunne være fedt, er hvis Jesper lavede en nyhedsside og en koncertliste ligesom de har på www.kimlarsen.dk - siden på kjukken.dk skulle selvfølgelig være bedre opdateret


Sørland 
Feb 09, 2005 Kl. 07:01 PM
Re: Gasolin' i Berlingske idag

noe mer nytt omkring dette prosjekt?
er der ellers noen som vet hvor man kommer i kontakt med teamet rundt filmen?




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)