Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Yankee Drengene [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1348]

KnOrr 
Jan 11, 2005 Kl. 02:34 PM
Yankee Drengene

Er der ikke nogen der har nogle billeder af dem?
Yankee-pladen er den fedeste siden Gasolin' efter min mening, men den er bare SÅ overset/-hørt..
Urimeligt og ærgeligt

Mvh KnOrr


Bent 
Jan 12, 2005 Kl. 07:43 AM
Re: Yankee Drengene

I og med at de ikke lavede ret meget andet end den plade så bliver det nok ligeså svärt som at lave 7 rigtige i Lotto


Michael Jensen 
Jan 12, 2005 Kl. 09:24 AM
Re: Yankee Drengene

Jamen, det kan jo være at man kan finde nogle billeder i andre forbindelser, der involverer de studiemusikere der medvirkede på den plade..... Men Bent har ret, da der ikke var tale om et egentligt orkester, og bandet ikke spillede livekoncerter, er det ret svært.... De billeder der evt. er taget i studiet er nok private.


KnOrr 
Jan 12, 2005 Kl. 11:20 AM
Re: Yankee Drengene

Ja, jeg tænkte nok at det ville være svært at se nogle billeder.. Men, generelt er der heller ikke blevet lavet nogle interviews/indslag eller anden form for "PR" fra lige netop den periode - Det synes jeg stadig er mærkeligt..


Mvh KnOrr


Bent 
Jan 12, 2005 Kl. 02:16 PM
Re: Yankee Drengene

Den plade blev lavet meget hurtigt faktisk. Kim lacvede en del af teksterne i New York sammen med S. Lemberg ganske kort för den blev färdigt indspillet...


Strengelegen 
Jan 12, 2005 Kl. 02:53 PM
Re: Yankee Drengene

Citér:
KnOrr wrote:
Ja, jeg tænkte nok at det ville være svært at se nogle billeder.. Men, generelt er der heller ikke blevet lavet nogle interviews/indslag eller anden form for "PR" fra lige netop den periode - Det synes jeg stadig er mærkeligt..


Mvh KnOrr


Der er da lavet flere interviews om Yankee drengene Lp´en

KnOrr 
Jan 12, 2005 Kl. 04:31 PM
Re: Yankee Drengene

Men der er ikke nogen i >>Udklip<<
Har du nogle du evt. vil ligge ud ?

Mvh KnOrr


Rasmus136 
Jan 13, 2005 Kl. 08:32 AM
Re: Yankee Drengene

Der er jo radiointerviewet som hans Otto laver mens Gas varmer op.
I øvrigt solgte Yankeedrengene til guldplade allerede ved udgivelsen, men kun Kim og Thomas Grue fik et ex. Så studiemusikerne var mere end løse - og i øvrigt lidt af nogle spillemaskiner. Der manglede den sjæl som Gas kunne lægge i tingene


Thorsen 
Jan 13, 2005 Kl. 09:08 AM
Re: Yankee Drengene

Jeg har Yankee Drengene på venyl, og på bagsiden er samtlige musikere afbillet, hvis det kan hjælpe.


Strengelegen 
Jan 13, 2005 Kl. 01:20 PM
Re: Yankee Drengene

Citér:
Rasmus136 wrote:
- og i øvrigt lidt af nogle spillemaskiner. Der manglede den sjæl som Gas kunne lægge i tingene


Så prøv at høre interviewet fra USA studiet - Der er Larsen da af en helt anden mening

KnOrr 
Jan 13, 2005 Kl. 01:28 PM
Re: Yankee Drengene

Citér:
Thorsen wrote:
Jeg har Yankee Drengene på venyl, og på bagsiden er samtlige musikere afbillet, hvis det kan hjælpe.


Ja, der kan man jo se hvem der spiller på hvad o.s.v - men jeg ville hellere se et billede af dem samlet..



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)